Little Reasons To Smile #29

Orbán Szilvi | május 18, 2014
Végre sikerült visszahoznom a heti rutinba a(z) LRTS-t, s mit ad isten, ez pontosan az 500. bejegyzés a blogon :) Amikor megláttam, az első szó, ami elhagyta a számat, az a HŰHA volt. Másfél év alatt 500 bejegyzés, az elsőkre már nem is nagyon emlékszem, de néha vissza szoktam olvasgatni. Elég egy két szót elolvasni belőle és máris eszembe jut, hogy mit éreztem akkor, miért írtam azt a bejegyzést, stb.
Az elmúlt hetekben sajna kimaradt az LRTS és a blogon sem volt túl nagy élet, de azért szorgalmasan jegyzeteltem, egy kis papírra gyűjtögettem a kis örömmorzsákat, amiket most meg is osztok veletek, remélem nem lesz baj, ha egy kicsit hosszú lesz a lista :) Van közöttük húsvéti, otthoni emlék is, így olvasgatva jó volt egy kicsit visszarepülni az időben :) Nem felejtettem el a beszámolót sem, majd lesz az is, a piszkozat már megvan, már csak a képeket kell kiválogatnom (ezért nincsenek most itt a képek, majd a beszámolósban lesznek), sőt hugi készített egy videót is, amit megosztott a blogján, de én is beszúrom majd ide :) 

http://bloginspiracio.tumblr.com/post/81273906655/sinkling-untitled-by-aglayavladimirova-on

Okok a mosolyra:
♥ anyáékra várni a vasútállomáson ♥ ölelések ♥ sütik otthonról - nem is olyan rossz a teljes kiőrlésű lisztből készült kosárka ♥ Levi és Beni egycsapásra haverok lettek ♥ anya csirkepörköltje, naná, hogy nokedlivel :D ♥ naaagy bevásárlás anyáékkal ♥ megpakolt hűtő ♥ Levi a nagy kutyák közt ♥ tojásfestés ♥ sajtos perec ♥ hugival süti sütés ♥ tojássárgája szétválasztása a fehérjétől egy műanyag flakon segítségével - mindig tanul az ember valamit ♥ omlós húsvéti kalácsok ♥ orgona illat ♥ Railjettel utazni - nem volt nagy durranás, eléggé zsúfolt volt ♥ vonatból nézni az esőt ♥ szép új vasútállomás otthon - csak kapkodtam a fejem, olyan, mintha más városba érkeztem volna ♥ segítőkész emberek ♥ az otthon illata - és hogy semmi sem változik, valahányszor hazalátogatok ♥ napsütés és meleg - jaj de jó lenne már, ha megint olyan idő lenne... ♥ kinn ücsörögni a kertben és hallgatni a madarakat ♥ felhők ♥ eBay-es rendelések ♥ beszélgetni a mamákkal ♥ cicákat simizni ♥ jópofa kerti figurák ♥ virágokban tobzódó labdarózsa ♥ matricákat ragasztgatni az albumba - nem is olyan könnyű pontosan a helyére ragasztani :D ♥ fagyizások ♥ városi séta a családdal ♥ madárfüttyös friss reggelek ♥ házi sampon és tusfürdő - mindig is tudtam, hogy ügyes húgom van ♥ ♥ offline lenni ♥ Levi kacagása ♥ hugival együtt sorozatot nézni és olyanokon is nevetni, ami másnak nem esik le ♥ Alma együttes ♥ házi videó ♥ galamb és rigófészkek a kertben ♥ piacozás ♥ gyönyörű blúzok ♥ kis kihagyás után bejelentkezni Facebookra ♥ frissen nyírt fű illata ♥ 3in1 kávé - csakis otthon, itt Győrben már nem szoktam inni ♥ habroló ♥ húsvéti reggelik ♥ Duci Puff ♥ sok-sok tücsök ♥ bográcsozás ♥ állatkert ♥ szabadon járkáló pávák ♥ pipacsok a kertben ♥ megtaláltam életem pénztárcáját az eBayen, csak legyen türelmem kivárni, míg ideér ♥ gumicsizma ♥ gránátalmás-fügés testápoló - 500 ml-s, egy ideig biztos elég lesz ♥ fekete áfonyás és ribizlis Ziaja tusi ♥ akciós dezodor ♥ létrehozni a VKP csoportot a Facebookon, aminek már 20 tagja van rajtam kívül - kíváncsi vagyok, hogy hányan írnak bejegyzést is majd szerdán :) ♥ sült csirkemáj krumplipürével ♥ pihe-puha meleg zokni ♥ forró tea ♥ belegázolni a pocsolyákba ♥ bugyuta selfieket készíteni - érdekes, hogy mennyi lájkot kapott :D ♥ lehet, hogy Oriflame szépségtanácsadó leszek? - persze csak azért, hogy kedvezményesen tudjak magamnak és a családnak rendelni :D nem hiszem, hogy amúgy én lennék a szépségtanácsadás mintaképe :P :D ♥ visszatérni a blogvilágba és utolérni magam a kedvenc blogok olvasásában ♥ új csoportba becsatlakozni ♥ körömápoló olaj - nagyon szépen megerősítette a körmeimet, köszi hugi ;) ♥♥ pöttyös gumicsizma és piros esőkabát - muszáj egy kis színt vinni ebbe szürke, esős időjárásba :) ♥ Choco Flakes + banán joghurt ♥ plédbe burkolózva sorozatot nézni - még mindig (vagy már megint?) A királyi ház titkai... :D ♥ citromos nápolyi ♥ krumplipüré

Így hirtelen ennyi jutott eszembe és a kis papírosomon is "csak" ennyi volt :) Jó volt újra összemazsolázni a kedvenceket, most már igyekszem minden héten jönni az LRTS-sel :) 

1 megjegyzés:

  1. Abba hagyjad a királyi ház titkait, mit nézünk júliusban akkor?? :D

    VálaszTörlés