Pinterest Péntek #70

Orbán Szilvi | augusztus 29, 2014
Hű, ez már a 70. PP, éljen, éljen, éljen! Valószínűleg már sokkal többnél tartanánk, ha nem maradt volna ki párszor :D 
Ha még diák lennék, akkor bizony alaposan be lennék sózva, hogy hétfőn itt a suli, valószínűleg már mindent megvettünk volna, ami kellene, egy kicsit szomorú lennék, mert vége a nyárnak. De mivel nem vagyok diák, így a hétfő is egy átlagos hétköznap lesz (még mindig jobbára fekve), ha igazak az előrejelzések, akkor esősen indul a hét.
Ősszel a legtöbb ember a megújulásra törekszik, ez is majdnem olyan, mint az újév, fogadalmak tömkelege, többen ilyenkor kezdenek új diétába, kezdenek el mozogni, stb. De vajon ki is tart ki eme elhatározása mellett? :) Bevallom én is közéjük tartozom, eldöntöttem hogy ismét elkezdek mozogni, mert a fekvés és a kevés mozgás miatt csak úgy kúsztak fel rám a kilók, pikk-pakk feljött 7-8 kg. Így ma reggel mérlegre álltam, centivel végigmértem magam, mindent gondosan lejegyeztem. Elővettem a sarokban porosodó szobabiciklimet, s elhatároztam, hogy mától minden nap tekerek vele. Kezdetben negyedórákat, majd egyre többet. A futást egyelőre hanyagolom a derekam miatt, a biciklizés egy kicsit könnyebb. Így tehát én új célokkal, tervekkel vágok bele az őszbe és a hétvégébe :)) 


Lakberendezés


Mióta kutyánk van, azóta vágyok ilyen tiszta lakásra :D Hogy le lehessen tenni egy párnát a földre, sok fehéret használni. De egy fekete, szőrhullatós kutya mellett ez nem igazán megoldható, így ezt a vágyakat képeket nézegetve élem ki :D Ahhh és azok a hatttttalmas párnáááák *.* ♥♥

Cukiság


Pandamackók ♥ ♥ 

DIY


Annyira cuki ez a bagoly és amikor kész van, ember nem mondja meg, hogy az PET palackból van :) 

Manikűr


Galaxis és diszkógömb - nekem ez jut róla eszembe :D 

Outfit


Pöttyös és csíkos, szerintem nem túlzás *.*

Humor


Áááá. rám ez egyáltalán nem jellemző :D 

Desszert


OMG, ez annyira de annyira gusztán néz ki, hogy azt el nem lehet mondani *.* 

Frizura


Bájos szőke fürtök, tetszik :) 

Étel


Imádom a thai kajákat :)

Képek forrása és még még több inspiráció az alábbi táblákon: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése