Pinterest Péntek #71

Orbán Szilvi | szeptember 05, 2014
Úgy néz ki, azért jutott pár meleg nap nekünk is erre a hétre, öröm egy kicsit kimozdulni a lakásból. Bár nem igazán odamennék, ahova ma kell, de istenem, ez van :( Kíváncsi vagyok, hogy a reumatológián mire mennek velem. Most nézzétek meg, maholnap 30 éves leszek és már oda kell mennem :D Szépen nézünk ki, mi lesz később? :) Kinek hogy telt az első tanítási hét? Sikerült visszarázódni a dolgos hétköznapokba? :) Engem úgy látszik megcsókolt a múzsa, ezen a héten elég sok bejegyzés került ki a kezem alól, kíváncsi vagyok, meddig tart ez a lendület (remélem sokáig). Van, hogy beidőzítem, vagy elteszem piszkozatba az ínségesebb időkre, de aztán mégis meggondolom magam és inkább kiteszem :D

Lakberendezés


Tetszik ez a falmatricás megoldás, feldobja a lakást :) 

Cukiság


Kidőltek :D

DIY


Igazán mutatós és nem is nehéz elkészíteni :) 

Manikűr


Csodálatos a matt és a fényes lakk együtt, az arany csík még szebbé teszi.

Outfit


Még nyugodtan viselhetünk ilyen outfitet ebben a meleg időben :) 

Humor


Mintha csak én írtam volna :D

Desszert


Nyammm, ananászos, kókuszos fagyasztott joghurt *.*

Frizura


Nagyon szép és különleges *.*

Étel


Mennyivel másabb így, mint tányéron :))

Képek forrása és még még több inspiráció az alábbi táblákon: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése