Pinterest Péntek #78

Orbán Szilvi | október 31, 2014
Október utolsó péntekjén újra itt vagyok, s jött velem a Pinterest Péntek is :) A hallgatás oka összefügg a karácsonnyal, a készülődéssel, nem gondoltam, hogy ennyi időt vesz majd igénybe, de végre elkészültem vele :D Hogy miről fecsegek? Holnap kiderül ;) Én már kezdek ráhangolódni a karácsonyra, de egyelőre még nem szól karácsonyi zene :)
Amúgy meg...Mi ez a köd??!! Mikor kinéztem az ablakon, eltűntek a 10 emeletesek, gyakorlatilag az utat is alig láttam :/ Ez az idő nekem nem bejövős, arról nem is beszélve, hogy a szépen kiegyenesített hajam azonnal behullámosodik, miest kiteszem a lábam a lépcsőházból :( De gondolom nem vagyok egyedül ezzel a problémával :D 



Lakberendezés


kis lakásokba ideális megoldás egy ilyen hálószoba 

Cukiság


awww *.*

DIY


én nem pont arannyal csinálnám, de a technika nagyon tetszik 

Manikűr


mondtam, hogy kezdek ráhangolódni a karácsonyra :P :D

Outfit


hmm, milyen jó meleg lehet az a sál....

Humor


jut eszembe, van egy csomó ilyenünk itthon :D

Desszert


omnomnom

Frizura


Vajon az enyémből is ki lehetne hozni valami hasonlót?

Étel


és mindez egy serpenyőben... ah, de jól néz ki *.*

Évszak


tipikusan őszies hangulat

Random


Japánban még az ősz is szebb :) 

Nektek melyik a kedvencetek?

Képek forrása és még több inspiráció az alábbi táblákon: 

4 megjegyzés:

  1. A hajbegöndörödés nálam is megjelenik...
    A manikűr nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig milyen jó lenne, ha úgy maradna, ahogy volt, ugye? :D

      Törlés
  2. Jajj de szeretem azt a pukkasztósan nyomogatni xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igazi stresszoldó :D csak annak nem, aki nem szereti hallgatni :D

      Törlés