Postbook avagy "Mától élj érdekesen!"

Orbán Szilvi | október 17, 2014

Még Via blogján olvastam róla először, s már akkor beleszerettem :) /Mivel még most is tart az imádat, innen gondolom, hogy nem egy hirtelen fellángolás az egész :)/  Azok, akik szeretik kreatívan élni az életüket, ugyanakkor szeretnek naplót is írni, egyszerűen KÖ-TE-LE-ZŐ (így, csupa nagy betűvel) darab :) A Postbook ötletgazdái és megvalósítói Anna és István, egy rendkívül aranyos házaspár. Bár személyesen nem találkoztam velük, Annát ismerem a Fly Lady csoportból és a blogját előszeretettel olvasom, sőt egyszer szerepelt a Top 5 blog között is itt a blogon :)


De mi is az a Postbook?

Amikor először megláttam, meglepődtem, hogy milyen picike (csupán csak 9x13 cm), már ebből is látszik, hogy nem egy szokványos naplóról van szó :) A Postbook abban más a normál naplókhoz képest, hogy itt minden napra más-más megkezdett mondat jut (szám szerint 4), amit nekünk kell befejezni attól függően, hogy hogyan alakult a napunk. Az én kedvenceim: Szinte bármire kapható lennék, ha .....; Egy regénybe is beleillene, hogy ma .....; Ma ennyi pénzt költöttem ....; :) Ezek a kezdőmondatok mindig igyekeznek a pozitív, vidám pillanatokra fordítani a figyelmet, így emlékezve vissza a nap pozitív élményeire, vagy a rosszabbakban is megtalálni a jót. E kreatív napló kitöltésére még egy húzós, fárasztó nap után is van idő, hiszen nem kell egy hosszadalmas, beszámoló naplóbjegyzést megírnunk :) Mivel kevesebb mint 365, dátum nélküli lap van benne, így azok is bátran használhatják, akik mindig elfelejtenek írni a naplójukba (mint pl. én), nem kell attól félni, hogy felborul a rend, ha egy napot kihagyunk, arra viszont ügyeljünk - ez az egyetlen szabály van a Postbooknál -, hogy minden, az adott napra vonatkozó kezdőmondatra válaszoljunk és lehetőleg egyszerre, ne hagyjunk egyet sem későbbre, hiszen így jön össze egy teljes, összetartozó bejegyzés :)
Minden naphoz tartozik egy "feladat" is, s a nap végén beszámolhatunk arról, hogy sikerült-e megvalósítanunk. Na nem kell megijedni, ezek olyan kis apró dolgok, amik megtörik a mókuskereket és egy kis változatosságot visznek a hétköznapokba :) Pl. keress zenét a kedvenc versedhez, biciklitúra a barátokkal az éjszakai városban, stb. Ugye nem is bonyolult? :)

A belső dizájnt és a borítókat Anna készíti, a belsők közül nekem a baglyos a kedvencem, ííírtó cukik :D De rajta kívül még van virágos, robogós, muffinos, madaras, írógépes és Firenzés dizájn is, ember legyen a talpán, aki tud közülük választani :) A belsők már elérhetőek angolul is, így akár nyelvtanulásnak vagy egy külföldi barátnak, rokonnak, ismerősnek ajándéknak is kitűnő lehet :)
A tokok gyönyörű mintás textilborítást kapnak, amit a vásárló választhat ki, és ami külön kapható. Nincs közöttük két egyforma és egyik szebb, mint a másik, imádnivalóak. Én nagyon szeretem a vidám, bohókás tokokat, de ugyanúgy a romantikus lelkek is megtalálhatják számításaikat ;) Ja és persze azért pasis tokok is előfordulnak, nehogy a hímek is kimaradjanak belőle :) Pároknak akár vicces elfoglaltság is lehet, ha együtt töltik ki, majd utána cserélnek és elolvassák a másik válaszait :) Akik nagyon összhangban vannak (vagy csak egyformák a napjaik), akár az is előfordulhat, hogy egy-két válasz megegyezik. Erre is fel kell készülni, no :D
Ahhoz képest, hogy kézműves, a tokok miatt egyedi termékekről van szó, elég baráti az áruk, ha valaki igényes és hasznos ajándékkal szeretné meglepni barátját, családtagját, ismerősét, tökéletes választás :)

A Postbook-család további tagjai

Anna és István folyamatosan a megújulásra, a fejlődésre törekszik, s most azokra is gondoltak, akik szeretik rendszerezni a mindennapi feladataikat. Nekik hozták létre a Postbook Határidőnaplót, ami - ahogy a neve is mutatja, a Postbook és egy határidőnapló házassága. Amellett, hogy felírhatod a teendőidet, megtervezheted a következő hetedet, még egy-egy megkezdett mondatot is befejezhetsz, valamint itt is minden hétre jut egy feladat, amiről beszámolhatsz, hogy sikerült-e végrehajtani.  Ahogy a Postbook, ő is egyedi textiltokot kap, hogy még vidámabb és szerethetőbb legyen a tervezés :) Háromféle belső dizájnban elérhető: virág, Párizs és bagoly. Ezek közül nekem a virágos és a baglyos tetszik a legjobban. Még csak a 2014-es kapható, de már készül a következő évi is ;)


S hogy a suliba járók se maradjanak ki a jóból, nekik is készült egy szuper, kreatív napló, a Postbook Sulinapló. Amellett, hogy űbercuki dizájnnal rendelkeznek, olyan hasznos lapok kerültek bele, mint pl. minden napra jutó órarend (összesen 7 órát lehet beírni); naptár; itt is vannak megkezdett mondatok, amiket be kell fejezni; jegyzetlapok, amik nyáron a szünetben sima naplóként funkcionálnak; ajándéklista; bevásárlólista; és még sorolhatnám :) Ennek mérete megegyezik a határidőnaplóéval, 170x125 mm, így ezek kicsivel nagyobbak, mint a Postbook, de egy iskolatáskában, női táskában (itt természetesen a határidőnaplóra gondolok :D) nem foglal sok helyet :) Jelenleg négy belső dizájn elérhető: a népszerű bagoly, vintage, virág és zoo mintákkal.
Az ehhez és a határidőnaplókhoz tartozó tokoknál is rengeteg minta és anyag közül választhatunk, vannak vidámabbak, egyszerűbbek, romantikusak, de mind-mind egyedi külsőt kölcsönöz, bármi is kerül bele ;) 


Ha valaki kedvet kapott hozzá, a Postbook oldalán megrendelheti őket, sőt, jobbat tudok: EGYET MEG IS NYERHET KÖZÜLÜK! :) Ugyanis a Blogszülinap keretében kisorsolok egy Postbookot, plusz a szerencsés nyertes kap még mellé egy Utazástervező és élménynaplót, valamint 2 órarendet is. Na, mit szóltok hozzá? :)

Mint azt megszokhattátok tőlem, most sem feltétel sem a feliratkozás, sem a lájk, sem a megosztás, de bármelyiket szívesen veszem :) Eddig sem volt, ezután sem lesz, nem így szeretek olvasókat szerezni. A játékban csak az vehet részt, aki a jelentkezési űrlapot hiánytalanul kitölti.

A Postbook Facebook oldalának lájkolása nem kötelező és nem feltétele a jelentkezésnek sem, de biztos jól esik nekik :) 



A játék időtartama  

A játék október 17-től november 7. éjfélig tart, sorsolni pedig az utána következő napokban fogok, hétfőn (november 10-én) pedig jövök a nyertes nevével. 

Mindenkinek nagyon szépen köszönöm, hogy megünnepeltétek velem a 2. blogszülinapot, remélem még sokat ünnepelhetünk meg együtt! :)  

Ti ismeritek? Netán van is valakinek? 

14 megjegyzés:

  1. Én is Viánál láttam először,és már akkor nagyon tetszettek, de valamiért sosem jutottam el a rendelésig. De ez nagyon jó ötlet, köszönjük a lehetőséget Szilvi! :))

    VálaszTörlés
  2. Nekem aki mindig mindent (de tényleg mindent!) feljegyez a határidőnaplójába nagyon hasznos "találmány" lehetne :D

    VálaszTörlés
  3. De jó, azt az utazós naplót még nem is láttam, nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lehet :)

    VálaszTörlés
  4. Olyan régóta nézegetem már, de még soha nem jutottam el a rendelésig :) Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  5. Jó, hogy írtad, felveszem a karácsonyi kívánságlistámra :)

    VálaszTörlés
  6. Az én kedvenc időtöltésem a papírírószer osztályon csorgatni a nyálamat (én sem értem:D), szóval ez a bejegyzés a szívemhez szólt.
    Köszönöm a lehetőséget a játékra! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó azt én is nagyon szeretem :D akármelyik hiperbe megyünk, muszáj átmenni a papír-írószer osztályon :D Nincs mit, sok sikert! :)

      Törlés
  7. Régóta tervezem, hogy kellene egy igazán szép és egyedi kis naplócska, hát most lehet beszerzem :)

    Köszi a tippet :)

    VálaszTörlés