Little Reasons To Smile #61

Orbán Szilvi | február 14, 2016
http://lifeandmarshmallow.tumblr.com/post/137293112461/celaestis-breakfast-221-by-sethlowe-on-flickr

Okok a mosolyra: 
reggel hazajönni és bedőlni az ágyba új cipő és egyben az első Adidas csukám - mindig is utáltam a rózsaszínt, de most valahogy odáig vagyok a sötétkék és rózsaszín kombóért :) 7 szál rózsa a 7. eljegyzési évfordulónkra - istenem, már 7 éve... emlékszem aznap este hatalmas pelyhekben szakadt a hó és az étteremben, ahol vacsoráztunk, elment a villany és gyertyafénynél költöttük el a vacsoránkat :) Vienetta plüss maci és Raffaello Valentin-napra :) megjöttek a bérletek a szentiváni retro fesztiválra - májusban buli :D habos kakaó a kollégák vigyáznak rám TBS barackos tusfürdő telefonon beszélni a családdal hugi megtalálta a csíkos cipőm tökéletes mását - pont jókor, mert véletlenül tönkretettem a felsőrészét, amikor megakartam tisztítani egy körömkefével...de lesz pótcipőm, éljen! kókuszolajos 2in1 Baba sampon - egyszer már használtam ilyet, de valahogy elmaradt, pedig olyan szép, selymes és puha tőle a hajam *.* hajvégápoló olaj gyümölcstorta mennyei kókuszkocka a Pennyből - soha nem gondoltam volna, hogy ez ilyen finom, egy ültő helyemben befaltam egy csomaggal... :D már a harmadik csomaggal vettük, de van egy sejtésem, hogy még landol pár a kosaramban :D Becstelen brigantyk ♥ evőpálcika a Lidlből - 31 éves létemre nem tudok evőpálcikával enni, de sosem késő elkezdeni :D ráadául ez gyerekeknek való, szilikonból készült "vezetővel" :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése