Little Reasons To Smile #63

Orbán Szilvi | február 28, 2016

Okok a mosolyra:
❤ pecsétnyomó készlet a Lidlből - a tintapárna egy kicsit száraz, de nem baj, az ebayen vannak fenn színes tintapárnák *.* ❤ eper ❤ napsütés - én már nem bánnám, ha maradna a jó idő, még akkor is, ha tudom, hogy ez nem biztos, hogy jó ❤ óriási habcsókok ❤ Mentőexpedíció - csak most néztük meg, nekem nagyon tetszett, sokat nevettünk :) ❤ fánk - megint nem lett szalagos, de nem az a lényeg, hanem az, hogy f i n o m lett ❤ pénteki szabadnap ❤ pasztell színek ❤ Diane Keaton ❤ huginak sikerült a nyelvvizsgája ❤ fotózni - szerintem hülyének néztek, ahogy a földön térdeltem és a földhöz közel tartottam a mobilomat :D ❤ ehhez kapcsolódik, hogy létrehoztam egy új fiókot az Instagramon, ha tetszettek a macro lencsével készült képeim, @macrochix névem megtaláltok :) /tisztában vagyok vele, hogy van még hova fejlődnöm, de engem nagyon szórakoztat/ ❤ borsóleves 

2 megjegyzés:

  1. Szia! Díj vár rád! :) http://meliaandmylife.blogspot.hu/2016/03/dorothy-blog-award.html

    VálaszTörlés