Little Reasons To Smile #70

Orbán Szilvi | június 19, 2016

cseresznye cseresznyével új napszemüveg a KIK-ből - a mostani egy kicsit már kopott, így mindenképp szerettem volna egy pót szemüveget, s most végre találtam is egyet :) vízimentás-dinnyés testápoló zselé - az illata egy kicsit mintha unisex lenne, de nekem tetszik és számomra ez maga a nyár elővettem a tavaly nyári rövidnadrágjaimat és hihetetlen, de mindegyik nagy rám :D végre volt időm beecetezni a zuhanyfejet, s most csillog-villog - és nem mellékesen újra zubog a víz :D (látszik, hogy még ennyire sem volt időm és energiám a héten) ízesített sörök - nem tehetek róla, nekem nagyon ízlenek kikeféltem Beni szőrét s lett még egy kutyánk, de akár egy pulcsit is lehetne kötni egy csivavának belőle :D a kikefélés után meg is fürdettem, s utána nemcsak ő, hanem én is kamilla illatban úsztunk :D epres-vaníliás-csokis jégkrém - nekem a jégkrém hozzá tartozik a nyárhoz, tuti több LRTS-ben is előfordul majd ;P szurkolni és házi tippversenyt rendezni a hibiszkuszon már a 6. virág nyílt ki ma reggel *.* Kordos Szabolcs Eszem-iszom, Hungary c. könyve - egyszerűen I M Á D T A M! :) Már csak a magyar túristákról szóló könyve van hátra, de azt majd a nyaralásra tartogatom... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése