Instagram faves

Orbán Szilvi | szeptember 12, 2016

Amikor regisztráltam az Instagramon, elsőként a kedvenc bloggereim, YouTube videósaim fiókját követtem be, s majd csak később indultam el felfedező útra az Instagram világában :) Egy-egy ilyen szörfözésem közben akadtam az új kedvenceimre is, szerintem receptre kellene felírni őket mindenkinek, mindig megmosolyogtatnak, és hát a cukiságfaktor a maximumot veri némelyiknél ;) 


@livingpattern 


Jenny egy rendkívül tehetséges, művészi vénával megáldott botanikus, akinek szerelmei a növények és kiválóan kezeli az ecsetet is :) Nagyon szeretem a képeit, szinte megelevenednek a növények rajtuk, ez a kis zöld igazán feldobja az "insta falamat". Ha kíváncsiak vagytok a munkáira, kukkantsatok be a weboldalára is ;) 

@golden_freckles



Nicole képei mindig felvidítanak, nagyon cukik az illusztrációi, ha ti is szeretnétek mosolyogni, nézzetek be hozzá :)

@succulove



Ismét egy kis zöld, ezúttal pozsgások, méghozzá minden mennyiségben :) Nem is tudom, mikor kezdődött, hogy beleszerettem ezekbe a kedves kis növényekbe, igaz egyelőre, csak nézegetem őket, még nem sikerült beszereznem egyet sem. 

@mr.pokee



Nem tudom, mikor jött ez a sünimánia, mindig is szerettem őket, s most az Instagramon is gügyöghetek nekik :D Sajnos én nem tarthatok, Beni nem tudom, mit szólna hozzá, pedig borzasztóan cuki állatok és igazi egyéniségek :) Mr Pokee mellett követem még Ozziet és Atticust is, űbercukik ők is.

@juniperfoxx



Képzeld el, hogy épp szörfölgetsz az Instagramon és BUMM!, bevillan egy hatalmas, vigyorgó rókafej, csillogó szemekkel *.* Amint megláttam, levett a lábamról, egyszerűen beleszerettem. Junipernek saját weboldala/boltja is van, ahol szuper rókás dolgokat lehet venni, ha esetleg más is annyira odáig (meg vissza) van a rókákért :D 

@melinahammer



Az állatok mellett a hasamat is nagyon szeretem, így nem meglepő, hogy ilyen témájú oldalakat is követek. Figyelem, ha éhes vagy, NE nyisd meg! (Én szóltam...) Melina egyébként egy nagyon tehetséges fotós, a kajás képei fenomenálisak, hangulatosak, azonnal megjön az étvágyam, ha feltűnik a képfolyamomban :) További képek a weboldalán.

@tata_cher



Pinteresten, Tumblr-ön nagyon szeretem az ilyen rusztikus hangulatú gasztroképeket és hát Tata szuperül hozza ezt a szintet, imádom a képeit. 

Ti kiket követtek? Ha van, linkeljetek cuki Instagram fiókokat!    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése