Pinterest Péntek #109

Orbán Szilvi | szeptember 16, 2016

Jó régen nem volt PP a blogon, sokat gondolkoztam rajta, hogy vissza hozzam-e egyáltalán, ugyanis nem akartam hátsófertályt csinálni a számból. Ha valaki nem tudná, mire gondolok: az egyik Pinterest Péntekben tettem egy elhamarkodott kijelentést (elhatározást, ha úgy tetszik), miszerint csakis olyan képeket osztok meg ennek a rovatnak a keretében, amihez pontos forrás tartozik. A helyzet az, hogy ez olyan nehéznek bizonyult, hogy a kedvemet is elvette az egésztől, pedig nagyon szerettem ezeket a heti összeállításokat (hogy ti hogy vagytok vele, azt nem tudom). Egyszerűen nem volt kedvem (és időm) a források után kutatni, sokszor annyit kellett nyomozni, mire sikerült megtalálnom, s rengetegszer előfordult az is, hogy valamelyik kép nagyon tetszett, de nem tehettem ki, mivel nem találtam meg az eredeti posztot, ahol megjelent. 
Pedig tényleg szép gesztus, hogy megjelöljük az eredeti tulajdonost, s a továbbiakban is, ha tudom, megteszem, de nem szeretnék megválni ettől a rovattól :) A Pinterest tábláimon minden kép továbbra is megtalálható, aki szeretné és van ideje, nyomozza ki a forrást ;P 

Nah, eme kis bevezető után térjünk rá a lényegre. Szerdán kikerült egy őszre hangolódós poszt, aminek már a megírása közben totálisan őszi hangulatba kerültem - s, mint kiderült más is, aminek nagyon, de nagyon örülök :) -, így nem volt kérdés, hogy az e heti PP-n is meg fog látszódni. Pedig higgyétek el, nagyon igyekeztem más témájú képeket összeválogatni, de nem tehetek róla, az agyam már átkattant :D Egy kis változtatás: nem mindig lesznek "kommentárok" a képek alatt, sokszor a kép többet mond, minden szónál :)


♥ Home, sweet home ♥

D.I.Y

 

Hajcihő


 Manikűr




Outfit


Étel // Ital


Random

 // A képeket megtaláljátok a Pinterestes tábláimon is, keressétek ugyanezeket a kategóriákat ;) //

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése