Pinterest Péntek #112

Orbán Szilvi | október 07, 2016

Na bumm, erre a hétre is voltak betervezve bejegyzések, de a délutános műszak nem az erősségem, a délelőtt olyan gyorsan elrepül, semmire nincs időm ilyenkor. Na ez azért nem teljesen igaz, mert tegnap azért csak eljutottam a KIK-be, átmeneti kabátot venni (igaz a szakadó esőben egy picivel többet gyalogolhattam haza, mert a buszsofőr nem állt meg abban a megállóban, ahol le szerettem volna szállni...), ott szembesültem vele, hogy Glamour napok vannak és nem volt kuponom... :D A DM-ben pedig csak pislogtam, amikor előttem ketten is 30e forintot hagytak ott, én meg álltam ott a kis 500ml-s Dove folyékony szappanommal, ráadásul még kuponom sem volt... :D 


❤ Home, sweet home ❤ 


Na egy ilyen gardóbot el tudnék képzelni *.*

D.I.Y.


Így is lehet konzerválni az ősszel begyűjtött faleveleket :)

Outfit


Hajcihő


Mostanában én is rákaptam a fonásra, hihetetlen mennyire feldobja a legegyszerűbb lófarkat is.

Étel // Ital


Random


Ecca-ecca-eccarvú *.*

// A képeket megtaláljátok a Pinterestes tábláimon is, keressétek ugyanezeket a kategóriákat ;) //

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése