Little Reasons To Smile #81

Orbán Szilvi | január 22, 2017

♡ kincsek a Pepcóból - aki követ instán, az láthatta őket :), a 3 kaspóból ceruzatartó lesz ♡ megvan a pénteki pólóm ♡ madártej - a mikróban készült tojáshab a legszuperebb dolog a világon ♡ nem hiszitek el (még én sem), de vettem egy újságot, amihez kötőtű és fonal volt, úgyhogy most elterveztem, hogy megtanulok kötni :D ♡ felavattam a Bujomat ♡ fincsi pizzát rendelni a munkatársakkal - teli hassal már nem volt olyan kellemes dolgozni, de megérte :D ♡ bő póló és leggings itthonra - a meleg mamusz már csak ráadás ♡ napsütéses hétvége ♡ cukorpálca mintás zokni ♡ sok új követő Facebookon - hála Erikának, az Angel Style c. blog írójának ♡ a Radnóti házaspár "fényképalbuma" ♡ új benti papucs - ami ismét 39-es és nagy a lábamra, de elfelejtettem szólni... ♡ úgy néz ki, megbecsülik a munkámat a munkahelyen ♡ 42x10 db-os papírzsepi a Dm-ből - és London tematikájú a csomagolása *.* ♡ itt volt a sógornőm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése