Pinterest Péntek #115

Orbán Szilvi | január 13, 2017

Úgy tűnik ebben a szürke időben átmentem mormotába, szinte az egész napot átaludtam, s bár este még mennem kell dolgozni, még mindig tudnék aludni. Irigylem azokat, akiknél esett/esik a hó, nekünk sajnos nem sok jutott belőle, pedig én imádok a havas tájban gyönyörködni, élvezem, ahogy a hó ropog a lábam alatt, szívesebben lennék olyan helyen, mint itt, ahol esik az eső és fúj a szél :/ Remélem senki nem sérült le, mindenki túlélte a péntek 13-at ;) 


♡ Home, sweet home ♡


D.I.Y.


Cukiság


Manikűr


Outfit


Étel // Ital


Hajcihő

 

A képeket és azok forrásait megtaláljátok a Pinterest tábláimon: Home, sweet home | D.I.Y. | Cukiság | Manikűr | Outfit | Étel // Ital | Hajcihő

Nálatok esik a hó? Szeretitek?

2 megjegyzés:

  1. A havas tájat én leginkább bentről, a meleg szobából szeretem nézni, egy bögre forró csokoládéval, kakaóval vagy teával a kezemben. :D Nagyon fázós vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon szeretek havazásban sétálni, de csakis akkor, ha nagy pelyhekben hullik és nem az a szúrós, szitálós havazás van. Én is fázós vagyok, de ha jól fel vagyok öltözve, semmi gond nincs :D

      Törlés