Little Reasons To Smile #82

Orbán Szilvi | április 02, 2017

♡ az év első fagyija - persze a tavaszt már sokkal korábban megnyitottam egy doboz jégkrémmel :D ♡ elővettem a piros tornacipőmet ♡ meleg, napsütéses idő ♡ ismét fotózni - még mindig nehezen veszem elő olyan helyeken, ahol sokan vannak, nagyon furán érzem magam olyankor, mint egy idióta túrista :D ♡ virágzó cseresznyefák ♡ Bullet Journal ♡ megjöttek a MICRON tollaim eBayről - sajna az egyik folyik, de azt amúgy sem használom olyan sűrűn ♡ nyitott ablaknál aludni - igaz, hogy csak bukóra nyitottuk ki, de sokkal jobban aludtam így ♡ tökéletes tükörtojás reggelire ♡ lanolinos Baba (vagy Gabi?) krém illatú légfrissítő - Emlékszik még valaki arra a tubusos krémre? Én imádtam az illatát, s most nosztalgiázok ♡ Kordos Szabolcs legújabb könyve, imádom :D
♡ végre megy az arcápolási rutin, hála a BuJo-nak, lám mit el lehet érni csupán színezéssel :D ♡ farmerdzseki ♡ új fotós oldaltáska ♡ Szomszédok











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése