Kosárürítés

Orbán Szilvi | május 24, 2017

Már az előző ebayes bejegyzés után elkezdtem elmentegetni az újabb pénztárcát - esetemben bankkártyát - nem kímélő holmikat, amik már úton is vannak felém, valahol a nagyvilágban kóvályognak.
Ebben a felhozatalban van aztán minden, mint a búcsúban, arcápolás, mobil kiegészítő, bullet journalt dekoráló cucc. Mindig izgatott vagyok, miután leadtam a rendelést, hogy mikor érkezik meg és ami a legfontosabb, milyen minőségben...
Na de akkor lássuk, miket is sikerült beszereznem, ha érdekel titeket, tartsatok velem ;)

Sherlock - Baker street 221/B mobiltok



Amint ezt megláttam, nem mérlegeltem, hogy kell-e, hiszen KELL! Háthogyafenébenekellene, hisz SHERLOCK! Nem mellesleg pedig iszonyat menő, ahogy kinéz, remélem a minőséggel sem lesz gond, és passzolni fog a mobilomra.<LINK>

MIZON Hyaluronic Acid Ultra Suboon Cream



Lassan elfogy a csiganyálkás hidratálóm, ideje lesz pótolni, de ezúttal egy másik ikonikus koreai arcápolót rendeltem meg, amiben reményeim szerint szintén nem fogok csalódni. Ugye? :) <LINK>

Matricák, matricák és matricák



Matricából sosem elég, így beszereztem 6-6 ívet, hogy velük feldobhassam a kis bujómat. A képeken nagyon cukinak néztek ki, alig várom, hogy használatba vehessem őket. Mondjuk itt benéztem a dolgot, két külön eladótól rendeltem meg ugyanazt az ív matricát (ráadásul az egyiknél sokkal drágább, de én az olcsóbbat linkelem), remélem ti sokkal jobban odafigyeltek arra, hogy mit rendeltek :D <LINK>

Sacura Pigma Micron ecset toll



Bár a múltkor már beszereztem egy csomag ecset tollat, de Pigma még nincs. Állítólag szép feketén fog, s remélem nem félig kifolyva érkezik meg, mert sikítófrászt kapok, az egyszer biztos.<LINK>

Most "csak" ennyit rendeltem, de a kosaramban még ott várakozik legalább egy tucat dolog még, szépen lassan ők is hozzám kerülnek, csak idő - és persze pénz - kérdése :)

Ti miket rendeltetek mostanában? 

8 megjegyzés:

  1. Úristen, azt a Sherlock tokot elmentettem magamnak, nagyon tetszik! :D Az ecset toll szuper, néhány hete használom ezt a verziót és azon túl, hogy béna vagyok, nagyon jó minőségű. Sajnos nekem is kifolyt az egyik toll a csomagban, szomorú is voltam miatta.
    A Mizonról már készül a posztom, remélem neked beválik...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajjaj, ezek szerint neked nem annyira jött be a krém? O.o Várom a posztot, most nagyon kíváncsivá tettél és elbizonytalanítottál :D

      Törlés
    2. Szerintem nekem eleve a hyaluronsav, mint hatóanyag nem jön be, szóval ne temesd, egy csomó embernek bevált ez a krém. A héten kiteszem a posztot majd.

      Törlés
    3. Ok, kíváncsian várom :)

      Törlés
  2. Nagyon jól néz ki ez a tok :-) A krémet bevallóm még nem ismerem, de lehet kipróbálom.:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Nem is volt kérdés, egyből meg is rendeltem :D Én már sok jót olvastam a krémről, remélem nekem is beválik majd :)

      Törlés
  3. A Mizon krémet főleg nyáron szerettem nagyon, mert a zsíros bőrömre, fényvédő alá pont elég volt. (Általában a szárazabb bőrűeknek kevés szokott lenni.) Mivel ez a krém sok szilikont tartalmaz, akár primernek is jó, szerintem picit szebb rajta az alapozó, évszaktól függetlenül. A legkedvencebb felhasználási módom pedig az volt, hogy a kézfejemen kikevertem egy adag krémet pár csepp alapozóval (L'Oréal Infallible 24H-Matte), így egy nagyon könnyű, színezett hidratálót kaptam, amely megváltás volt nyáron.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem kombinált a bőrtípusom, szerintem jó lesz :) Engem nem zavar a szilikon, nyugodtan jöhet :) Egy plusz vélemény akkor mellette, szuper, már nagyon várom, hogy megérkezzen :D

      Törlés