AVON májusi újdonságok

Orbán Szilvi | június 08, 2017
 
Májusban is sok újdonsággal rukkolt elő az AVON, míg a beauty bloggereket a sminkek és körömlakkok foglalkoztatják, addig én ismét a bőrápolás felé kacsingattam, hiszen engem ez a téma érdekel a leginkább. 

Arckrémet és fényvédőt mostanában már nem szoktam katalógusokból rendelni, hiszen megvannak a kedvenceim, talán ez az a terület, ahol nem szívesen cserélem le a már bevált kozmetikumokat. A fürdőtermékek terén viszont szeretek kísérletezgetni, nincs olyan hónap, hogy ne választanék egy (vagy több) tusfürdőt vagy habfürdőt, egyszerűen belőlük sosem elég :D
Pláne nyáron, amikor izgalmasabbnál izgalmasabb, hűsítő változatokkal lepnek meg bennünket a cégek (spolier: ma kaptam meg a júniusi újdonságokat, és hát hűsítő, finom illatokból nem lesz hiány ;)).


De most még maradjunk a romantikus illatoknál ennek az AVON Senses L'amour krémtusfürdő segítségével. A címkén jelzik, hogy ezt az illatot bizony parfümök ihlették és tényleg! Olyannyira intenzív és kellemes illata van, mintha kölnivel fújtam volna be magam. Még akkor is, ha az illatok között ott van az a bizonyos ámbra, amit még mindig nem sikerült megkedvelnem (magában biztos nem használnám), de olyannyira ügyesen használják kiegészítő elemként, hogy teljesen elvarázsol, a rózsával és az írisszel tökéletes összhangban van, nem tudom nem szeretni. 
A tusfürdő hozza azt, ami egy krémtusfürdőtől elvárható, krémes, nem túl sűrű, de nem is folyékony, a fürdőrózsa (vagy pamacs, vagy hogyhívják :D) segítségével remekül habzik is. Imádok vele fürdeni de még parfümként is szívesen használnám, pedig mondom, ott van az ámbra... :) 
(Ajánlott fogyasztói ár: 250 ml 669 Ft; 500 ml 1099 Ft) 


A következő, ami felkeltette a kíváncsiságomat, az az AVON Skin So Soft háromfázisú testápoló olaj volt. Még sosem használtam olajat erre a célra, valahogy mindig attól tartottam, hogy nem szívódik be rendesen, mindig ragadni fog, vagy pont az ellenkezője, csúszni fog a bőröm. De kellemesen csalódtam, elég hamar beszívódik (ez annak köszönhető, hogy a denaturált alkohol elég "előkelő" helyen szerepel benne), és csak minimálisan hagy olajos érzetet. A kiszerelése egyáltalán nem tetszik, spray formában (ahogy ezen testápoló olaj korábbi típusai) sokkal könnyebben lehetne használni, elég sűrűn folyt át az ujjaim között, míg a szórófejjel egyenesen odairányíthatom, ahová szeretném, egy csepp sem veszik kárba.
Ha nyugalmi állapotban megnézzük a flakont, szépen látszik a 3 réteg (fázis), de amint alaposan összerázzuk, jól elkeverednek és összeolvadnak. Az illata kellemes, és viszonylag sokáig érződik a bőrön. 
(Ajánlott fogyasztói ár: 1499 Ft) 



Harmadiknak pedig egy arcápolási kiegészítőt választottam, még pedig az AVON Anew arcmasszírozóját. Kicsit úgy néz ki, mint egy középkori kínzóeszköz, vagy mint amikor gyerekkoromban a járdát csinálták, egy ugyanilyen hengerrel (csak sokkal nagyobb méretben) "mintázták" meg a betont és így lett lyukacsos. Őszintén szólva nekem egy kicsit bóvlinak tűnik, főleg a műanyag nyél, ami bár a mintázatával egy kristályos, drága kivitelezést szeretne imitálni, de ettől még mindig csak műanyag marad. A hengeren levő "tüskék" amilyen brutálisnak tűnnek, annyira semmilyenek, alig érezni ahogyan a bőrömön görgetem (igaz az arcbőr nem is szereti az erőszakot és jó, ha vigyázunk is rá). 


A mezoterápia keretén belül alkalmazható dermaroller ihlette ezt az eszközt, de persze a közelébe sem ér, hiszen ezen nem több száz hajszálvékony tű található, hanem csak 144 göröngyös modulfej. Csodát ne várjunk ettől az eszköztől, de arra jó, hogy egy kicsit felfrissítse, előkészítse a bőrt a további kezelésekre, szérumok használatára (igaz, pontosan ezt is ígérik a leírásban). 
(Ajánlott fogyasztói ár: 4499 Ft)

Ti miket próbáltatok/próbálnátok ki az újdonságok közül?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése