Little Reasons To Smile #90

OrbĂĄn Szilvi | jĂșlius 16, 2017

💛 egy hĂ©t tesĂłmmal Ă©s a keresztfiammal 💛 Gru3 - sĂ­rtunk a nevetĂ©stƑl, szerintem messze a legjobb rĂ©sz volt az eddigiek közĂŒl :D 💛 sƱrĂ­tett tejet enni egyenesen a tubusbĂłl 💛 sokĂĄig nem mertem kitisztĂ­tani a szĂŒrke cipƑmet, hĂĄtha kifakul vagy elszinezƑdik, de szerencsĂ©re semmi gond nem volt 💛 fincsi kajĂĄk, amiket hugom fƑzött 💛 hamar hazaĂ©rni a munkĂĄbĂłl 💛 könyvet ajĂĄndĂ©kozni - kapni is jĂł, de adni sokkal jobb :) 💛 cuki uzsis tasakok AliExpressrƑl - van sĂŒnis, bĂĄlnĂĄs, fenyƑfĂĄs Ă©s jegesmacis, amit odaadtam hugomnak 💛 lassan minden matrica Ă©s washi tape megĂ©rkezik KĂ­nĂĄbĂłl, lehet dekorĂĄlni a Bullet Journalomat 💛 illatos jĂșliusi AVON ĂșjdonsĂĄgok 💛 Bonprix blogger program - az esĂ©lytelenek nyugalmĂĄval jelentkeztem, izgalmas kihĂ­vĂĄs lesz :) 💛 ha minden jĂłl megy, kedden vĂ©gre lesz pincekulcsunk Ă©s nem kell majd a negyedikre felcipelni a bringĂĄt 💛 kifĂ©sĂŒlni Beni bundĂĄjĂĄt - a kifĂ©sĂŒlt szƑrbƑl kijönne egy pulcsi egy csivavĂĄnak :D 💛 dinnye 💛 vicces Snapchat kĂ©pek - garantĂĄlt a röhögƑgörcs :D 💛 tĂĄvcsƑvel nĂ©zelƑdni 💛 fincsi sörök a szĂŒlƑvĂĄrosombĂłl - mĂĄr a nevĂŒk is annyira jĂł: Éjjel; Nappal; NomĂĄd, a cĂ­mkĂ©jĂŒk pedig tökre hipszteres 💛 gyĂŒmölcstortĂĄt sĂŒtni Ɛ szĂŒlinapjĂĄra

3 megjegyzés:

  1. Nehezményezem, hogy nem illesztetted be a fotót az uzsis zacsikról. Annyira jók <3 <3 <3
    Ma megint végiggörgettem az inståt és megint meg kellett csodålnom :)

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. BocsĂĄnatodĂ©rt esedezem, ha kĂ©pet nem is teszek be, de linkelek kĂ©pet rĂłluk :D de lehet, hogy bejegyzĂ©s is lesz a mostanĂĄban Ă©rkezett szerzemĂ©nyekrƑl ;)

      Törlés
    2. :)))) najó, így talán kiengesztelhetƑ vagyok :DD

      Törlés