Októberben ismét Glamour napok! | Kívánságlista

Orbán Szilvi | szeptember 18, 2018

Az októberi Glamour napok lesz a harmadik, amin részt veszünk és be is szereztem a magazint, hogy már most fel tudjak készülni rá. Sosem figyeltem még meg, de lehet még kapni külön a Kiskegyedhez is kuponokat, vagy a Glamour egy huszárvágással megoldotta, nehogy olcsón juthassunk a kuponokhoz? Mindig megfogadom, hogy nem a Glamour magazint veszem meg, de amikor meglátom a boltban, már teszem is a kosaramba. Maga az újság nem köt le, rengeteg a reklám, kevés az értelmes cikk, de a kuponok miatt kivételt szoktam tenni.

A kuponfüzetet lapozgatva sajnálattal konstatáltam, hogy időről időre ugyanazok a kuponok, szinte alig van változatosság. Ám szerencsére azokra mindig van akció, amik nekem szoktak kelleni, így ismét sikerült egy jó hosszú listát összehoznom. Ebben a posztban összegyűjtöttem azokat a termékeket, amik a listámon szerepelnek, ha érdekel benneteket, kattintsatok a Tovább-ra! 

Általában nem kell sok helyre menni, most is a Dm és a Rossmann lesz a cél, szinte minden ezekből az üzletekből fog kelleni. A vásárlás nagyját az Árkádban ejtjük meg, hiszen itt megtalálható mindkét drogéria, nem kell messzire menni. Szinte mindig hétvégén megyünk, addigra már túl vannak a legnagyobb rohamon, a polcokat pedig folyamatosan töltik, legalábbis azokból, amik nekünk kellenek. Ruhákat nem szoktam venni ilyenkor, azt hiszem esélyem se lenne hétvégén :)

Dm

Első utunk a Dm-be vezet, Ő is kap pár kupont, hogy minél hamarabb beszerezhessünk mindent, egyelőre még nem látom rajta, hogy a utálná ezt a helyzetet, szívesen segít, hiszen így gyorsan végzünk és hamarabb elhagyhatjuk a zsúfolt bevásárlóközpontot. Persze megtehetné azt is, hogy nem jön velem, de benne egy úriember veszett el és sosem hagyná, hogy egyedül cipekedjek  ♥
Szinte az összes termékre 50%-os kedvezmény van, ilyenkor szoktam belőlük feltankolni, most a régi kedvencek közé bekerültek olyanok is, amiket még nem próbáltam, de a kuponoknak hála most lehetőségem lesz rá. Ilyenek pl. a Fa tusfürdők is, sok youtuber videójában láttam már, kellően felkeltették a kíváncsiságomat. A montázsra ez a két illat került fel, de a boltban majd végigszaglászom az összeset és csak az kerül a kosaramba, amelyik a legjobban tetszik.
Néha-néha szeretek arcmaszkokat is használni, így felkerültek a listámra ezek a Garnier arcmaszkok, féláron szépen fel tudok belőlük tankolni, azt hiszem mindegyik típusból beszerzek egyet, kíváncsi vagyok, hogy hogyan válnak majd be. 
A két kedvenc Elseve samponom és balzsamom is helyet kapott a listán, ezeken a kuponos napokon szoktam betárazni belőlük. Mindkettő nagyon bevált, nemcsak finom az illatuk, a hajam is puha és selymes lesz tőlük, igazi élmény velük a hajmosás. 
Szintén ilyenkor veszünk többet a Blend-a-med fogkrémből is, általában a gyógynövényeset szoktuk választani, de most lehet, hogy kipróbálunk valami újat. 
Egy korábbi kuponozás alkalmával tettem szert egy Scholl elektromos taplreszelőre, most pedig az 50%-os kupon segítségével tudok hozzá venni pótfejeket, ugyanis az, amit hozzá adtak már elhasználódott. Valószínűleg ebből is kettőt veszek majd, így sokáig elég lesz. 
Még nem próbáltuk az Adidas dezodorjait, én a Rexona Maximum Protection deókat használom, de most teszek egy próbát, hátha ez is beválik. Ő-nek is veszünk egyet, neki ezek a golyósak váltak be, remélem ez hatásosabb, mint a Nivea, amit most használ... 
Most 50% van az Adidas tusfürdőkre is, veszünk egyet-egyet, de hogy milyen illatban, azt még nem tudom, egy alapos végigszaglálás után eldöntjük, hogy melyik legyen.

ROSSMANN
A Rossmannban is van szerencsére akció azokra a termékekre, amiket sűrűn használunk, de azért itt is találtam újdonságokat, amiket szeretnék kipróbálni. 
Most minden ezekkel a Nature Box termékekkel van teli, nem tudom, hogy a sampont vagy a tusfürdőt próbáljam majd ki, ezt majd még a polc előtt eldöntöm. Eddig nem olvastam róluk rosszat, de a puding próbája az evés, szóval...
Ezeket a Barnängen tusfürdőket már régóta ki szerettem volna próbálni, tavaly elmaradt, idén hátha sikerül. Erről a cégről is hallottam már jót és rosszat (rosszat inkább a marketingről), de nagyon tetszik a csomagolás és kíváncsi vagyok az illatára és a hatására is. Erre sajnos 25%-nál nagyobb akció nem szokott lenni, de ha már az eredeti árnál olcsóbban tudom beszerezni, már megéri. 
Mivel szinte minden nap vasalom a hajam, nagyon látszik rajta az igénybevétel, így felhasználom ezt a 30%-os Fructis kupont. A Fructis samponokkal semmi bajom nincs, jól végzik a dolgukat, de hajpakolást még nem próbáltam tőlük, most itt az alkalom. 
33% van a Coccolino öblítőkre, szerintem itt is az új illatokat fogom megszaglászni, ha nem tetszik egy sem, akkor maradok a régi kedvenceknél. 
Az utóbbi időben nagyon rászoktunk az Airwick elektromos illatosítóira, ezek jobban beváltak, mint a fújós vagy az automata fújós társaiknál. Az intenzitástól függően állandóan jó illat van a lakásban, mindig jó érzés hazaérni. Most 50% van rájuk, úgyhogy egy áráért most kettőt is beszerzünk.
Egy-két éve csak ezt a Domestos wc frissítőt használjuk, nekünk ezek váltak be a legjobban. Szerintem tovább bírja, mint pl. a Bref, ami egy idő után szinte kifolyik a kosarából, és az illata sem valami tartós... 
Nincs rajta a képen (mert csak később bukkantam rá), de van Taft kupon is, így a kedvenc hajlakkomból is tudok majd kedvezményesen vásárolni. 
Csütörtökön megnyílik Győrben is az első Auchan (igaz csak szupermarket lesz, de már ez is valami), így már azokat a kuponokat is beválthatom végre. Elsősorban a Cosmia termékek érdekelnek, amikor előjött velük az Auchan, nagy sikert arattak. Főként a tusfürdőkre és samponokra csapok le, ezek azok, amik felkeltették az érdeklődésemet, de igazából még a kínálattal sem vagyok tisztában, szóval megeshet, hogy más is kerül majd a kosárba.

Ti miket terveztek beszerezni? Mennyire szoktátok kihasználni a kuponokat? Szoktatok Glamour napozni? Szerintetek jó dolog vagy inkább csak pénzpazarlás? Online vagy "fizikailag" vásároltok inkább?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése