Karácsonyi készülődés ON + letölthető tervező

Orbán Szilvi | november 16, 2018
November elsejével olyan, mintha eldördült volna a rajtpisztoly, innentől kezdve nyugodt szívvel el lehet kezdeni a karácsonyra való felkészülést. Már ha valaki olyan tervezés-, és listamániás, mint amilyen én vagyok :) Idén mi látjuk vendégül a családot, így szeretném, ha minden flottul menne (ami persze lehetetlen). Három műszak mellett egy kicsivel nagyobb szervezést igényel, de bízom benne, hogy szépen megugrom majd ezt az akadályt.
Tavaly elmaradt a karácsonyi készülődés, nem került fel a legfrissebb tervező sem, ám ebben az évben mindenképp szerettem volna egy újabb változattal előrukkolni. A váz maradt, csak új köntöst kapott, aki szereti a minimalista stílust, annak szerintem tetszeni fog ;) Nem fűzök hozzá semmit, aki szeretné töltse le, kommentben pedig írjátok meg, hogy hogy tetszik (vagy nem tetszik), használható-e (vagy nem), stb., kíváncsi vagyok a véleményetekre :)   

https://drive.google.com/file/d/1xuAcwR3fRzgtQCWL9Q5665678a-gYFAV/view?usp=sharing

Ami változás az az, hogy kivettem belőle a karácsonyi készülődés menetrendjét, felesleges elemnek tartottam, hiszen most a blogon sem indult el ez a program és már javában tart a november. De aki szeretné, az INNEN letöltheti és hozzákapcsolhatja a tervezőhöz :) Ráncfelvarráson esett át a program is, ha valakinek szüksége van mankóra, akkor az oldalsávban megtalálható MINDEN, AMI KARÁCSONY képre kattintva eléri a karácsonyi készülődés 8 hetes programját (ebből már 2 hét el is telik lassan). Ugyanitt találhattok inspirációkat az adventi kalendáriummal, adventi koszorúval és minden más, karácsonnyal kapcsolatos dologgal kapcsolatban, jó böngészést! :) 

Ki kezdte már el az ünnepekre való felkészülést? Várjátok már a karácsonyt vagy a hátatok közepére se kívánjátok? Hogyan készültök fel rá? Mikor kezdtek el készülődni, van bevált taktikátok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése