Újonc az arcápolási rutinomban - Anew C-vitaminos szérum

Orbán Szilvi | június 03, 2019

Már régóta szerettem volna egy szérumot is beépíteni az arcápolási rutinomba, de olyan nagy a kínálat ezen a téren, hogy fogalmam sem volt, hogy melyiket válasszam, valamint némely szérumnál az ár is eltántorított, nem éreztem azt, hogy mindenképp ki szeretnék adni tizenvalahányezer forintot egy kis üvegcséért, bármennyire is ódákat zengjenek róluk. Nem zárkózok el tőlük, nem tartom kizártnak, hogy később beszerzek egyet, csakhogy legyen valami viszonyítási alapom.

Szerencsére az Avon előrukkolt egy szupernek ígérkező, árkategóriáját tekintve igencsak pénztárcabarát C-vitaminos szérummal, így le is csaptam rá, és pár hét használat után itt az ideje, hogy beszámoljak a tapasztalataimról.

Amikor megérkezett hozzám a rendelés (tanácsadótól rendeltem, nem pedig tesztelésre kaptam), első dolgom volt ezt a szérumot megnézni közelebbről. Azt hittem, hogy egy gagyi, műanyag flakonban érkezik, de meglepetésemre üvegből van, ami ad egy kis luxushatást neki, ráadásul ez a narancssárga szín is nagyon jól mutat. (Nem tudom, hogy ez másnál is így van-e, de nálam a műanyag kupak könnyen lejár, nem szorul rá rendesen, így a használata rendszeresen egy tornagykorlattal párosul, nincs olyan nap, hogy ne ejteném le a földre...)
Jöjjön először egy kis ismertető, idézem, mert a marketingesek ezt sokkal jobban megfogalmazták, mint ahogyan én tenném, plusz nem eladni szeretném nektek, hanem a tapasztalatomat, véleményemet szeretném leírni róla ;)

Az egyedi, szabadalmazott formulának és a 10%-os C-vitamin tartalmának köszönhetően a szérum az utolsó cseppjéig aktívan hat, segítve a bőrt a fiatalosság megőrzésében a legelső használattól az utolsóig. Már az első használattól sugárzóbb, simább és frissebb bőr, két hét elteltével fiatalosabb megjelenést, simaságot kölcsönöz a bőrnek és javítja a bőr szerkezetét.

A szérumban az illata tetszik a legjobban, nagyon kellemes, bár lehet, hogy valakinek erősnek bizonyul, engem nem zavar, sőt. Sokak szerint friss, narancsos, én viszont nem érzem ki belőle, pedig imádom a narancsot, és elvileg 30 narancsot használtak fel egy-egy üveg szérumhoz. 
Egy, max. kettő pumpálásnyit szoktam a kézfejemre kinyomni (de már egy pumpálásnyi is elegendő), és onnan az ujjbegyemmel viszem fel az arcomra. A szérum maga átlátszó, nagyon folyékony, gyorsan kell felvinnem az arcomra, nehogy lecseppenjen és kárba vesszen. 

Ami egy ideig nem tetszett benne (de már megbarátkoztam vele azóta) az az, hogy amíg be nem szívódik, addig egy ragacsos réteget képez a bőrön, gyakorlatilag olyan, mintha egy hígabb szörpöt, vagy szirupot kennék magamra. Szerencsére ez nem tart sokáig, miután a bőröm magába szívta, selymes és puha lesz a végeredmény. Mivel nem használom minden egyes nap, így nem tudom, hogy tényleg hozza-e mindazt, amit a reklámszöveg ígér, mindenesetre az arcomnak nagyon jól esik, és mint említettem, puha és selymes lesz, remekül kiegészíti az arcápolási rutinomat. 
Szerettem volna teszteket olvasni beauty bloggerektől, hiszen láttam, hogy páran szintén beszerezték, de nem találtam ilyen típusú bejegyzéseket, sokan megmaradtak annál, hogy Instagramon posztoltak róla egy képet #köszönömavon, #ezegyszuperszérum, #szépleszek hashtaggel ellátva, amit sajnálok, régebben sokkal nagyobb kultusza volt a beauty bloggerkedésnek, jó lett volna olvasni pár kifejtősebb véleményt, mielőtt használni kezdem. A Krémmánián rengeteg pozitív vélemény található fenn erről a szérumról, így egy kicsit bátrabban rendeltem meg, még akkor is, hogy nem egy drága (mondjuk ez is relatív, valakinek az 5.200 Ft is sok, de ha megnézzük, hogy a többi C-vitaminos szérum mennyibe kerül) termékről beszélünk.

Akinek érzékeny a bőre, annak nem ajánlom, hiszen tartalmaz denaturált alkoholt (méghozzá a második helyen...) és parfümöt is, nekem nincs problémám vele, de akinek igen, az nézzen más, jobb szérum után ;) 

Valaki használja még ezt a szérumot? Mi a véleménye róla? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése