Adni jó

Orbán Szilvi | november 30, 2012

A minap a Tesco-ban a pénztárnál álltam sorba és az eladó az előttem állóktól megkérdezte, hogy szeretnék-e támogatni a rászoruló családokat 200 Ft-tal, ami a végösszeghez adódik majd. Ők akkor nemet mondtak, mondván, hogy nekik is kevés pénzük van.
Mikor odajutottam, hogy én következek, gondolkodás nélkül levettem a kis papírt, és a többi dologhoz tettem, hogy majd ezt is húzza le a hölgy. Elgondolkodtam, hogy bármi közbejöhet, s akár mi is szorulhatunk még támogatásra. Sok családnak nagyon kevés - vagy egyáltalán nem - jut étel nemcsak az ünnepi asztalra, hanem a mindennapi életben sem. Még ha csak 200 Ft-tal is, de sok kicsi sokra megy alapon, én már tudtam segíteni ezeknek az embereknek.
S bevallom, nagyon jó érzéssel töltött el :) Nem hiába mondják, hogy adni jó!

Ha tehetitek ti is támogassátok őket, ha a Tesco-ban jártok. De persze mást és máshogyan is lehet támogatni, a lényeg, hogy ne menjünk el az adakozás lehetősége mellett, hiszen ezzel másokat is boldoggá tehetünk. Nincs jobb és hálásabb dolog, ha mosolyt csalunk az arcokra :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése