Adventi koszorúnk #1

Orbán Szilvi | november 29, 2012
Azért #1, mert nem tudtam választani 2 koszorú közt, így a párom javaslatára idén 2 koszorúnk lesz :) Az egyik egy hagyományos, fenyőkoszorús, a másik egy kicsit rendhagyóbb, másabb, ugyanis wc papír gurigákból készül.
A fenyőkoszorú képe tegnap állt össze a fejemben, amikor is elmentem vásárló körútra, hogy beszerezzek minden olyan anyagot, ami felhasználható hozzá. Utamat az Aldiban kezdtem, ahol a kis textilcsillagokat és a fenyőkoszorút vettem (a 6 db csillag 449 Ft, a koszorú 999 Ft volt), de ugyanitt beszereztem még mini csipeszre ragasztott fakéreg csillagokat (449 Ft), és egy csomag egész fahéjat (399 Ft) is. Bár a fakéreg csillagok és a fahéjrudak felhasználásra még nincs ötletem, de még hátra van egy koszorú, hátha ott fel tudom őket használni :)
A piros, fehér csillagos szalagot a KIK-ben vettem 290 Ft-ért. Így már össze is állt a kép, hogy piros-fehér koszorú csinálok, ha hazaértem.
Mire hazaértem, hulla fáradt voltam, de azért nekiálltam és kb. 45 perc alatt el is készült :) A 45 percből kb. 40 perc volt a masnikészítés, ugyanis egyáltalán nincs térlátásom és sehogysem tudtam elképzelni, hogy hogyan lesz egy szalagból masni :) Cipőt kötni azért tudok :) De nagy nehezen összehoztam őket és már csak a gyertyára kellett őket húzni. A gyertyákat feltűztem a tüskére, a csillagokat feltettem a koszorúra és kész is volt. Egyszerű, de nagyszerű lett, legalábbis nekem és Ő-nek nagyon tetszik :) Szerintetek?


Ti hogy álltok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése