Télapó sógyurmából

Orbán Szilvi | december 09, 2012

Tudom, tudom a Télapó vagy Mikulás (kinek hogy tetszik) már régen felnyergelte rénszarvasait és elhúzott jó messzire, de én csak most találtam meg ezt a helyes kis figurát, amit tavaly télen készítettem sógyurmából (de simán meg lehet csinálni a házi gyurma receptjéből is).

A neten láttam az ötletet (de már nem emlékszem, hogy hol)és annyira megtetszett, hogy én is elkészítettem. Az illető magát a sógyurmát színezte, én utólag festettem le piros, fehér és fekete akrilfestékkel, így a színek is élénkebbek lettek :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon cukik lettek (vagy ez egy és ugyanaz, csak három oldalról?), egyébként Én is színeztem már sógyurmát temperával, ételfestékkel (akrillal még nem), de a száradás közben mindig sokkal fakóbbak lettek. Valószínű, hogy a só miatt.
    Úgyhogy jól döntöttél, hogy utólag festetted be , így sokkal élénkebbnek tűnik a fotón.

    VálaszTörlés
  2. Ez egy mikulás, csak több oldalról fotóztam (sajna rossz a fény miatt a kép). A múltkor tettem fel egy gyurma receptet, igaz azt főzni kell, de szerintem sokkal jobban viselkedik, mint a sógyurma. Ha gondolod, egyszer próbáld ki azt is :) Talán azt jobban is lehet majd színezni, mert azt nem próbáltam még ki.
    Nem csak a fotón tűnik úgy, élőben is sokkal élénkebb :))

    VálaszTörlés