Farsang és fánk

Orbán Szilvi | január 09, 2013
Az igazat megvallva sosem voltam tisztában azzal, hogy mikor kezdődik és mikor ér véget a farsang. De utánanéztem a wikipédián, ha érdekel, itt elolvashatod.
A farsang szóról mindig az óvodai és iskolai "bulik" jutnak eszembe, amikor mindenféle vicces jelmezbe (akkoriban még anyukáink saját kézzel készítették el, de ma már nagyon sokféle kész jelmezt lehet kapni) bújtunk, fánkot ettünk és táncoltunk. Az óvodai farsangból - aminek sajna nyoma is maradt videó formájában -egy jut eszembe (talán azért, mert videókazettán még mindig megvan), amikor is mindenki a saját óvodai jelének öltözött. Nos az enyém rettentő egyszerű volt, az én jelem a csillag volt. Anya sötétkék anyagból varrt nekem nadrágot és egy felsőt, amire alufóliával bevont csillagokat varrt fel. Szerintem jól nézett ki :) Igaz nem vagyok tisztában a mostani jelekkel, de akkor még a hóember, a létra, a Nap, a pöttyös labda volt a sláger. Nektek mi volt a jeletek? :))
A suli alsó osztályaiban voltam Piroska, Vilma a Frédi és Béniből (ezzel mellékesen társasjátékot is nyertem), Hókirálynő és voltam ördög is. Aztán ahogy felkerültem szakközépbe, ennek vége szakadt, már nem voltak ilyen mulatságok. Azóta sem járunk farsangi bálokra (ez ma már inkább az elit kiváltsága lett), nem tartunk jelmezes házibulikat sem. Pedig néha tuti, hogy jól szórakoznánk :D

A farsang nem múlhat el fánk nélkül, így megmutatom, hogy én milyet sütöttem :)
A receptet itt találtam, nekem ez vált be a legjobban, egyszerű és finom, bátran ajánlom mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése