DIY ajándékdoboz(kák)

Orbán Szilvi | április 15, 2013
Üdv! Szilvi vagyok és dobozfüggő. Mióta az eszemet tudom, imádom a dobozokat. Főleg a szép, mintás dobozokat. No meg a kicsi, ajándékos díszdobozokat. De lényegében mindegy, csak doboz legyen. Ha doboz van, rend van. Ha a lakásban rend van, a lélekben is rend van....ééééés akkor most itt vissza a földre. A helyzet az, hogy bármennyire is dobozmániás vagyok, a lakásban egy sincs (legalábbis szép vagy mintás, esetleg mindkettő). Mert sajna azok, amik nekem tetszenének, és illenének a lakásba kicsit drágák...kicsit nagyon...De ami késik, nem múlik, majd szépen lassan beszerzek párat :)) Mert rendszerezni jó. Dobozba rendszerezni még jobb. Szééép dobozba meg a legjobb. Na jóóó, befejezem végre az elmélkedést és rátérek a lényegre, mert erre szerintem többen kíváncsibbak, mint az én dobozmániámra.

Figyelem, nem saját ötlet! A neten nézelődtem - pontosabban a Pinteresten - és megakadt a szemem ezeken a cuki kis dobozokon, amiket a sablon alapján mi magunk is elkészíthetünk, ráadásul olyan papírból, ami nekünk tetszik. Ezzel nemcsak időt (míg a boltban megtaláljuk a megfelelő dobozkát, amibe az ajándékot rejthetjük), energiát (a nyomtató dolgozik helyettünk, míg mi leülhetünk meginni egy pohár kávét vagy teát), no meg pénzt (az ilyen kicsi dobozok mindig többe kerülnek, mint amennyibe kellene) spórolhatunk meg.

Hogy mit rejtünk bele, annak csak a fantáziánk szab határt, akkora méretben nyomtathatjuk ki, amekkorára szükségünk van, a siker garantált lesz, hiszen mégsem azokban az unalmas, bolti csomagolásban/dobozban kell átadni az ajándékokat. Egy egészen egyszerű (de annál ízletesebb) cukorka is remek meglepetés lehet, ha egy ilyen aranyos dobozkában kerül átadásra.

 










Képek: dobozkák

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése