Little Reasons To Smile #6

Orbán Szilvi | november 03, 2013
Úgy robogott el ez a hét, hogy észre sem vettem és már ismét vasárnap van :) Mióta csinálom ezt a rovatot, észrevettem magamon, hogy egyre több apró dolgot veszek észre, aminek örülni lehet, s amik megmosolyogtatnak. Ahogy a statisztikát elnézem, Ti is szeretitek olvasni őket, elég sűrűn és sokáig benne van a 7 kedvenceiben :) Én is nagyon szeretem olvasni másoknál az ilyen bejegyzéseket, egy időben Viánál is írogattam, aztán egy időben ez elmaradt. Aztán úgy döntöttem, hogy itt fogom tovább gyűjtögetni őket, itt mégiscsak egy helyben van, s akármikor újraolvashatom, újraélhetem azokat a pillanatokat, amik egyszer mosolyt csaltak az arcomra, vagy nagy örömet okoztak :) 

http://lifeandmarshmallow.tumblr.com/post/63664022465

Okok a mosolyra:
♥ dió ♥ isteni illatú háziszappan ♥ mosószert főzni ♥ régi meséket nézni (Kukori és Kotkoda, Dr. Bubó, stb.) és újra gyereknek lenni ♥ brainstormingolni ♥ listát írni ♥ karácsonyi készülődés ♥ Ő és Beni, hogy vannak nekem ♥ őszi illatok (még mindig elvarázsolnak) ♥ avarban gázolni ♥ gyönyörű színekben pompázó fák ♥ karácsonyi bögrék a Tescoban (valamikor lesz nekem is ilyen *.*) ♥ tervezgetni ♥ fahéj illat ♥ fotózni ♥ közelebb vagyok a 74-hez, mint a 75-höz (kilogrammban) ♥ rózsás ajakápoló ♥ kamillatea ♥ mosolygós pénztáros (olyan ritkák sajnos, mint a fehér holló) ♥ felhők közül előbújó napsugarak ♥ egy kedves volt rádiós ♥ 50-es, 60-as, 70-es évek zenéit hallgatni ♥ almáslepény

Nektek?

2 megjegyzés:

  1. Nem is láttam a karácsonyi bogréket a Tescoban! Szépek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Inkább aranyosak :) van pingvines, rénszarvasos meg jegesmedvés :) Mondjuk ezek nem tudom mennyire karácsonyiak, de a karácsonyi részlegen voltak :D én beléjük szerettem :D

      Törlés