Little Reasons To Smile #16

Orbán Szilvi | január 12, 2014
http://lifeandmarshmallow.tumblr.com/post/64306495758
Olyan szép, ragyogó napsütés van, élvezet volt odalenn sétálni, kutyázni, labdázni egy kicsit, remélem nálatok is ilyen szép idő van és nem a szobában vagytok, hanem a szabadban! :) 
A kaja rotyog, a Beni sütteti a hasát a napon, én meg nekifogtam összeírogatni, hogy mik is voltak azok az apró kis pillanatok, amik megmosolyogtattak a héten :) Mivel vettem magamnak egy kis zsebnaptárt (filofaxra nem futja, pedig most az a sláger...), és minden nap beírom a jó dolgokat, így sokkal könnyebb most megírni ezt a bejegyzést, nem kell percekig azon törnöm a fejem, hogy mit is kellene írnom :) S mivel sokszor már a számozással is bajban vagyok (hiába, már a memóriám sem tökéletes), így előre beírogattam az állandó rovatokat a naptárba, számozással ellátva, így csak oda kell pislantanom és máris megvan, hogy hol tartok :) 
Ezen a héten egy újabb mérföldkőhöz érkezett a blog, hogy mire gondolok? Kiderül az e heti listából ;)

Okok a mosolyra:
♥ habos cappuccinó sok-sok tejszínhabbal ♥ körömlakkos képeket nézegetni ♥ korán kelni ♥ reggeli félhomály a lakásban ♥ palacsinta, almaszeletek palacsintabundában és megszórva fahéjas cukorral, nyammi ♥ rigófütty ♥ formát adni a körmeimnek ♥ újabb mérföldkő a blog életében: kiküldtem az első hírlevelet! :) ♥ akciós Lovely körömlakk ♥ virágos körömreszelő, és végre vettem olyan reszelőt is, amin 3 funkció van, így már szépen ki tudom polírozni is a körmeimet :) ♥ Criminal Case-t játszani a Facebook-on ♥ frissíteni az angol szókincset és új szavakat tanulni ♥ meggyes joghurt ♥ napsütés ♥ kézmosás karácsonyi szappannal *.* ♥ még mindig áll a fa, majd elbontjuk, ha meguntuk ♥ körömlakkjavító toll

Nektek? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése