Pinterest Péntek #40

Orbán Szilvi | január 10, 2014
Ismét egy kerek szám a PP történetében, de egyelőre még nem jubilálunk :) Azért már ez is szép szám, az elején nem gondoltam volna, hogy ennyit megér ez a sorozat, de saját magamon is meglepődtem, nem vagyok egy kitartó alkat. Azonban még mindig ugyanazzal a lendülettel vetem bele magam a képek válogatásába, mint az elején, egyáltalán nem csillapodott a Pinterest iránti szerelmem, imádok fenn szörfölni, képeket nézegetni, tűzögetni, inspirálódni :) 
Ezen a héten is csupa szépségeket válogattam össze, legalábbis nekem nagyon tetszik mindegyik, főleg a manikűr és az outfit, de a Humor kategórián is nagyot nevettem, nekem is az a kedvenc részem abban a filmben. Hogy miről beszélek? Lessétek meg az e heti válogatást és megtudjátok ;)


Lakberendezés


Először is nagy vágyam egy nagy fürdőszoba. Másodszor egy nagy vitrines szekrény. Mondjuk egy pont ilyen, pont ebben a színben tökéletes lenne :) 

Cukiság


"Kidőltem, úgy elfáradtam" :)) Hogy lehet ilyen aranyos valami? *.*

DIY


Lámpások konzervdobozokból. Nyáron nagyon hangulatossá varázsolják az ücsörgéseket az esti csendben :) /Bárcsak már ott tartanánk, már nagyon unom ezt a szürke, hideg időt.../

Manikűr


Imádom a tengerész stílust (az más kérdés, hogy a vízszintes csíkok csak a körmömön mutatnának jól :D) :) 

Outfit


Meleg, puha, és az a trikó (imádom a színét)...

Humor


Régi kedvenc filmem a Neveletlen hercegnő :) Ez a jelenet pedig a favorit, imádom Julie Andrews hatalmasat alakít benne :D 

Desszert


Gyömbéres keksz citromfűvel, nyammi és van hozzá recept is ;)

Frizura


Annyira széééép *.*

Étel


Na egy ilyet befalnék most azonnal, annyira guszta :) Recept itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése