Az első... :)

Orbán Szilvi | február 04, 2014
Akik rendszeresen olvasnak, azok már tudják, hogy januárban megfertőződtem a körömlakkozás nevezetű világméretű járvánnyal. Olyannyira, hogy immáron 11 színnel, 2 glitteres fedőlakkal és 2 sima fedőlakkal büszkélkedhetek :) De van egy olyan érzésem, hogy ez még csak a kezdet. Most egy ideig abbahagytam a lakkvásárlást, ugyanis most azokat szeretném végigpróbálgatni, amik megvannak. Sajnos a múlt héten olyannyira sikerült megrövidíteni a körmeimet, hogy egyszerűen nem mutatott jól rajtuk semmilyen lakk, de tegnap már nem bírtam tovább (és bár most sem nagyok), kilakkoztam őket :) 
Elővettem a kis kosárkámat, kipakoltam belőle az összes üvegcsét, sorba állítottam őket, majd szépen elkezdtem összepróbálgatni. Azt tudtam, hogy mindenképp lesz rajta glitteres fedőlakk, csak a színek nem voltak még biztosak. 

Végül sikerült választanom, a többit szépen elpakoltam, hogy ne legyenek útban és az alapozó lakk után elkezdtem felvinni az Astor 231-Majestic lilac lakkját. Úgy terveztem, hogy a gyűrűsujjaimat kihagyom és arra majd a másik szín kerül, de közben annyira belefeledkeztem a dologba, hogy az összesen ezzel fedtem be...A gyűrűsujjakra az Essence colour & go 128-let's get lost árnyalatát szántam (nem tudom, mennyire elvetemült lett volna együtt a kettő, de nekem tetszett...volna...), de majd máskor :)
Erre került az Essence twins 01-bella fedőlakkja, majd hogy ne legyen annyira érdes és tartós maradjon, adtam neki egy Astor Protect & Shine erősítő fedőlakkot is.

Az eredmény pedig ilyen lett, nekem nagyon tetszik, bár így a hétköznapokra egy kicsit sok szerintem :)) 


Tudom, nem egy remekmű, rövid a körmöm, és a lakkozás sem tökéletes, csak annyira szerettem volna nektek megmutatni az első ilyen kombinációmat :) És megmondom őszintén, nem is nagyon találtam ilyet a neten. Sokáig kerestem a megfelelő fényviszonyt hozzá, s talán így adja ki a legjobban.

Nem ígérem, hogy lesz még ilyen bejegyzés, még nagyon sokat kell gyakorolnom mint a lakkozás, mint pedig a fotózás területén, de elképzelhető, hogy néha-néha jelentkezek egy-egy ilyen típusú bejegyzéssel, hiszen amúgy sem egy ilyen típusú blogról van szó :)

Hogy tetszik? (Őszintén!) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése