Rose Nail & Essence 109 off to miami

Orbán Szilvi | március 14, 2014
Két hét telt el úgy, hogy nem lakkoztam ki a körmeimet, s már nagyon, nagyon, nagyon, nah szóval értitek hiányzott :) Most szólok előre, hogy a körmeimet ne nézzétek, csakis a lakkra koncentráljatok :D Ugyanis ismét sok letört, beszakadt stb. (valamit kezdene kellene velük, mert nagyon gyengék...ötlet esetleg?), így kénytelen voltam levágni őket. Igen, ilyen rövidre... :/ Valamint ez nem egy szépség blog, így kérlek benneteket ne ilyen szemmel nézzétek :)) Köszönöm! ♥♥

Szóval itt most nem a méret a lényeg, hanem a lakk, illetve lakkok. Mindkettőt azután vettem, hogy megfogadtam nem veszek több lakkot egy darabig, úgyhogy lőjetek le :D Azonban itt is van mentségem, mindegyik 300 Ft alatt volt :) Bevallom, hogy 500 Ft-nál többet még nem adtam ki lakkért, eredeti áron még egyet sem vettem meg. :) 

Ahogyan válogattam a lakkok közt, egymás mellé került a Catrice 16 George Blueney és a Rose Nail 11M-es árnyalata. (ooops, a képről lemaradt a mö betű... :D) Meglepődve tapasztaltam, hogy a két lakk szinte ugyanaz, csak a színük más, de mintha a Rose Nail a Catrice testvére lenne, mondjuk a kishúga :) Ugyanúgy csillog mind a kettő, de talán mintha a Rose Nailsben kicsit fényesebbek lennének a csillámok. Megpróbáltam lefotózni, hogy megmutassam a hasonlóságot, de nagyon nehéznek bizonyult :/ Azért remélem valami látszik :)



A Rose Nails egy kicsit kibabrált velem, ugyanis szétjött a kupakja, gyakorlatilag az ecset benne maradt az üvegben. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy a kis műanyag bigyója kinn maradt, így meg tudtam fogni és sikerült használatba vennem :) /A képen már a normális állapotában látható./ Nagyon fura, hogy hosszú az ecset nyele, az ecset pedig kicsi és lapos. Viszont nagyon könnyű volt vele dolgozni és kivételesen a bőrt sem kentem össze nagyon. Két rétegben tökéletesen fed, s viszonylag hamar is száradt, legalábbis nem kellett sokat várni, hogy rákenjem a következőt. A csillámok meg egyszerűen gyönyörűek benne, néha azt veszem észre, hogy a körmeimet nézegetem :) 


Már csak egy másik lakkot kellett hozzá találnom, ami illik hozzá (legalábbis szerintem). Az essence 109 off to miami mellett döntöttem, s szerintem egész jól eltaláltam, igazi friss, tavaszi manikűr lett ebből a házasságból :) Az essence most is jól teljesített, széles és kerek ecsetjével könnyű volt dolgozni, és viszonylag hamar meg is száradt :) 


Fedőlakknak Astort használtam, viszont az időt nem mértem le, hogy tényleg megszáradt-e 60 másodperc alatt :) Tőlem nem megszokott módon nem lett párnanyomatos és még bele sem nyúltam, míg száradt, s csak egy kicsit kellett letakarítani a körömágyamról :) ez már nagy szó, még sok-sok gyakorlás és még sokkal ügyesebb leszek :)


Sajnos a fénnyel itt is meg kellet küzdenem, hol sütött a nap, hol pedig bekúszott elé egy felső és a gép sem adja valahogy vissza a színt és a csillámokat. Vakuval pedig egyszerűen semmi sem látszik, csak a nagy fehérség :D 

Hogy tetszik?

2 megjegyzés:

  1. Mandulaolaj, ricinus olaj és E - vitamin. Keverd össze és kend fel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindjárt kiszaladok a kamrába és összedobom :D köszi a tippet, nem csinálnád meg nekem, ha jöttök? :-P :)

      Törlés