Little Reasons To Smile #31

Orbán Szilvi | június 08, 2014
Azt a mindenit, micccccsoda meleg van! A panel falai közben aszalódva elképzeltem, hogy egy kertes házban, a medence partján - vagy épp benne - jéghideg koktélt szürcsölgetek. Na de ébredj fel Szilvi, bilibe lóg a kezed... Ti hogy bírjátok ezt a meleget? És még hol van az igazi kánikula? Marad a gyakori zuhanyzás, testpermetek használata, lassan be lehet kapcsolni a ventilátort is, s most már tényleg itt az ideje, hogy valami fényvédőt is beszerezzünk, mert nem lesz jó vége... Szerintem elkészítem a tavaly oly imádott fahéjas hűsítő/frissítőmet, hogy egy kicsit jobban elviselhetőbbek legyenek ezek a meleg napok. Már róla is írtam korábban, ITT elolvashatjátok :)
Elég sok minden gyűlt össze ezen a héten is szerencsére, így ismét van LRTS a blogon :) Most úgy csináltam, hogy eleve piszkozatban írogattam össze, amik eszembe jutottak, így ma már csak meg kellett szerkesztenem és készen is voltam :)


http://weheartit.com/entry/34078343/via/exiting?utm_campaign=share&utm_medium=image_share&utm_source=tumblr

Okok a mosolyra: 
♥ az év első cseresznyéje - kár, hogy az otthoni cseresznyeszedésből kimaradok :/ ♥ banános Piros Pöttyös ♥ esti séták ♥ túrós palacsinta ♥ puncs ízű jégkrém - meg még kekszes meg csokis meg vaníliás :D ♥ beírogatni a naptárba a VB meccseket - már alig várjuk, lesz házi tipp verseny is :) ♥ Saga citromos zöldtea ♥ üldögélni, napozni és Benivel játszani a szabadban - vizet nem felejt el vinni ugye senki sem? ♥ jó zenék a rádióban ♥ kisorsolni az új témát a VKP-hez ♥ átpörgetni az instagramot ♥ bár nem úgy nézett ki, de csak sikerült egy ehető gyümölcstortát összehozni :D - hiába no, nemakarásnak nyögés a vége, de Ő kétszer is megmentette a dolgot :D ♥ egész nap nyitva az összes ablak ♥ nappal átitatott ágyneműk - imádom az illatukat ilyenkor ♥ bevásárlás az új kosarammal :) ♥ rendet tenni ♥ felszámolni a mosatlan hegyet ♥ kéthetes sütire bukkanni a sütőben - és még mindig ehető volt :D ♥ hatalmasakat nevetni - természetesen az én félrebeszéléseimen :D sercegő zsír helyett recsegő, almalé helyett pedig almáslepény (amit ugye nem a legegyszerűbb meginni) :D ♥ blogot bütykölgetni - újra elveszni a kódokban és addig csinálni, míg nem jojózik a szemem ♥ pasziánsz - Vegas módban a legjobb :)) ♥ CSI: ♥ Carte d'Or Gelateria epres-habcsókos finomság *.* ♥ bundás szendvics - recept már volt ITT róla a blogon :) ♥ pozitív visszajelzések  ♥ végre össze tudom kötni a hajam - még jó, hogy a héten megyek fodrászhoz :D ♥ ezen a hétvégén semmi sem úgy sikerült, ahogy szerettem volna, de sikerül azért rajta már nevetni ♥ máris lebarnult a lábam, szépen megmaradt rajta a szandálom nyoma :)

Ti hogy bírjátok ezt a meleget? Mivel próbáljátok átvészelni? Kinek milyen praktika vált be?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése