Pinterest Péntek #59

Orbán Szilvi | június 06, 2014

 Óóóóje, ismét péntek, ráadásul hosszú hétvége lesz jó idővel, lehet kimenni a szabadba, napozni, kirándulni, stb, stb, stb. Szuper a kedvem, ki hinné, hogy mennyit jelent egy-egy pozitív visszajelzés a bloggal kapcsolatban, a VKP tábora is szépen gyarapodik, odakinn ragyogóan süt a nap, hát kell ennél több? :) A mai válogatás képeinél csak annyit mondtam mindegyiknél, hogy váó, nyammi, úúúú de jól néz ki, de gyönyörű :D





Lakberendezés


Egyszer ha családom lesz, én szeretnék egy ilyen falrészt, sokkal családiasabb és szebb ez a megoldás, mint egy mezei bolti óra, nem? :) 

Cukiság


A cicák mindig megtalálják a legkülönösebb, legszokatlanabb helyeket az alváshoz, amikor a 4M (a négy otthoni cicánk) kicsi volt, ők is elég érdekesen oldották ezt meg :) 

DIY


Tejesdobozokból is készíthetünk balkonkertet, sokkal jobban mutatnak ezek a kis aranyosak, mint egy uncsi kaspó :))

Manikűr


Ez annyira fiatalos és szuper egyszerre :D

Outfit


Erre nincsenek szavak, ez úgy tökéletes, ahogy van, a haj, a ruha, egyszerűen elakadt a szavam *.*

Humor


Amikor kicsi voltam, sokkal jobban szerettem legózni, mint babázni, s bezony elég sűrűn előfordult, hogy az éjjel a szülők megtaláltak párat a földön, olyankor pedig jött a szitkozódás :D 

Desszert


Lám, lám már megint csokis... Itt jegyezném meg, hogy tegnap a Tescoban megálltam a csokitorta mellett és hosszasan bámultam. De végül inkább a jégkrém mellett döntöttem :)) De ezt a finomságot nem tudnám egyből befalni, szépen lassan, hosszasan kiélvezném minden egyes morzsáját :) 

Frizura


Ez is annyira szép *.*

Étel


Sült krumpli hagymával és citromos mártással, a nyál is összefut a számban, ha csak ránézek :) Recept itt

Tetszik valamelyik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése