Little Reasons To Smile #32

Orbán Szilvi | június 15, 2014
Lassan végre összeáll a blog új külseje, de mivel szeretek tökéletes munkát kiadni a kezemből, elkezdtem az elejétől végignézni a bejegyzéseket és ahol nem jó a link, ott javítom, egy kicsit megigazítom a posztok formázását is, stb., s ez bizony eltart egy ideig :) Még szerencse, hogy csak kicsit több, mint 500 bejegyzés van és nem 1000 vagy még több, na azzal el lettem volna egy darabig :) Egész héten ezzel bíbelődtem és még mindig van 20 oldalnyi bejegyzés hátra, szóval még egy ideig nem lesz blogpremier :/ De a külső és a modulok már megvannak, remélem nemcsak nekem tetszik, hanem majd Ti is jónak találjátok majd, a szívem-lelkem beletettem :) 

http://lifeandmarshmallow.tumblr.com/post/88463957411/luxurious-latte-not-my-photo-just-my-edit

Okok a mosolyra:
♥ végre sikerült bejelentkezni fodrászhoz ♥ elkezdődött a foci vb is, már folyik itthon a házi tipp mix - egyelőre én állok vesztésre, de hol van még a vége? :D ♥ megjött a pénztárcám és két nappal később az órám is az eBay-ről *.* - imádom mindkettőt :) ♥ meleg után hűvös - talán már túl hűvös is... ♥ Neoton família koncert - ez volt az 5. nyárnyitó koncertünk együtt :) ♥♥ ♥ csokitortát sütni ♥ vásárcsarnok ♥ friss, ropogós cseresznye - már sokszor le akartam fotózni, de mindig akkor jutott eszembe, amikor már üres volt a tál :D ♥ újabb videó Leviről - hihetetlen mekkorát nőtt már *.* ♥ napszemüveg ♥ most nem rontottam el a fasírtot - nem tudom a múltkor hol járt az eszem, amikor rizst tettem bele... ♥ vaníliás krémtúró

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése