Pinterest Péntek #61

Orbán Szilvi | június 20, 2014
Na milyen nap van ma? Péntek. Ha péntek van, akkor milyen rovat? Hát persze, hogy Pinterest Péntek. :)
Korábban olvastam egy blogon (hogy hol, már nem emlékszem), hogy amolyan töltelék posztoknak tartják az ilyen bejegyzéseket, merthogy azért posztol ilyeneket a blogger, mert nem tud mit írni. Aláírom, hogy néha előfordul (mostanában pont ez látszik az enyémen is, de ennek az az oka, hogy a külsőváltás miatt félretettem néhány bejegyzést, ugyanis azok azzal kapcsolatosak lesznek, mutatok néhány trükköt, tippet, de amíg nem váltok át, addig nincs értelme írni róla), de amikor elindítottam ezt a sorozatot egyáltalán nem ez volt a célom. Miért ne mutathatná meg egy blogger, hogy őt mi inspirálja, mi tetszik neki? Most abban mi a rossz, hogy lementi a képeket és szentel nekik egy bejegyzést? Szerintem semmi sem.



Lakberendezés


Óóó, bárcsak lenne erkélyünk! Még akkor is, ha ilyen picike is....Nagyon hangulatos ez a kis zug, szívesen elücsörögnék kinn egész nap :) 

Cukiság 


Maszkos tolvajok :D akármennyire is károsak, én akkor is szeretem őket, annyira cukik :) 

DIY


Fényképes medál saját kezűleg :) és nem is olyan bonyolult...

Manikűr


Kis vidám :) 

Outfit


Egyszerű hétköznapi viselet, pont az ilyet szeretem. 

Humor


:D :D gyerekkorom meghatározó része volt a Hupikék törpikék, tegye fel a kezét, akinek szintén :D

Desszert


Ehhez csak ennyit tudok hozzáfűzni: omnomnom :D 

Frizura


Dögös vörös hajzuhatag.

Étel


Nyammi, biztos nagyon fini lehet, eddig csak pörköltként ettem, sültként még nem volt szerencsém bárányt enni :)  

Ti mit gondoltok az ilyen bejegyzésekről? Melyik kép tetszik? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése