Little Reasons To Smile #59

Orbán Szilvi | január 31, 2016
http://lifeandmarshmallow.tumblr.com/post/137414351011/derivings-roza-by-rrrroza

Azt a mindenit, olyan gyorsan eltelt ez a vasárnap, most eszméltem fel, hogy meg kellene írnom a szokásos vasárnapi bejegyzést :) Tegnap túlóráztam, este fél 11-kor értem haza, így a mai napon nagyon lazára vettem a figurát, csak azt csináltam meg, amit nagyon muszáj volt, többnyire a pihenésé volt a főszerep :)

Okok a mosolyra: 
könnyű visszaállás a munkába kaktuszvirágos-mangós tea 'Csak rád gondolok' feliratú Piros Pöttyös kész a boldogságtervem - már csak a megvalósítás hiányzik pisztácia végre megkaptam a munkapapucsomat jókat nevetni munka közben a kollégákkal - amilyen sztorik ott mennek, hajjajj... :D videókat nézni a YT-on a szülővárosomban élő emberekkel készült riportokról - a riporter csúcs és jó játék ismerős arcok (netán családtagok) után kutatni :D tejberizs új ruháskosár - az Aldiban vettük, és felhő alakú lyukak vannak rajta *.* krémes fekete rigók tavasz illat elefántos ágyneműhuzat 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése