Little Reasons To Smile #65

Orbán Szilvi | április 03, 2016
Okok a mosolyra:
❤ eper ❤ kihasználni a napsütést és sétálni egyet a belvárosban - a képek a múlt héten készültek :) ❤ fapados pavlova torta - mit kezdjen az ember 5 tojásfehérjével? Hát készítsen belőle tortát, habcsók tortát :D eperrel és csokisziruppal, nyamm-nyamm *.* ❤ Eszter blogján én is írtam pár sort :)
❤ megjelentek a fekete rigók a házak sarkán, imádom hallgatni a dalukat :) ❤ hugi megkapta a nyelvvizsga bizonyítványát - rettentően büszke vagyok rá, alaposan megdolgozott érte :) :* ❤ Sherlock - a legújabb kattanás, i-má-dom, hogyan élhettem eddig nélküle? :D ❤ Pasta! - újabb sorozat, de ezúttal koreai :) Egy hátulütője van, mindig megéhezek, valahányszor nézem :D ❤ lomtalanítás - olyan jó érzés, ahogyan lekerül a lakásból, s a helyén ott a rengeteg hely :) ❤ húsvéti csokitojások ❤ megtaláltam a fényvédős ajakápolómat ❤ nem tudom, mi történt, de mostanában sokan bekövettek Instagramon :) ❤ új (mű)bőrdzseki - az utolsó pillanatban akadtam rá a KIK-ben, pedig már kezdtem feladni :) ❤ zacskós kínai leves - most használtam először pálcikát, kezdetnek egész jól ment :D ❤ Pepco, Pepco és Pepco - nekem ez a mennyország, egy vagyont el tudnék ott költeni, pláne a Home részlegen #vilagosszespenzese ❤ Zootropolis - a lajhárok a legvidámabb állatok a világon :D













/ Valami miatt a Blogger úgy gondolta, hogy nem lesz sorkizárt a formázás... :D /  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése