VKP BLOGMAS | Karácsonyi MIXTAPE

Orbán Szilvi | december 04, 2016

Azok, akik nem szeretik a karácsonyt és a hideg rázza őket, amikor az üzletekben már októberben felcsendülnek ezek a dallamok, legyenek szívesek és nyomjanak arra a bizonyos X-re, mert most tömény karácsonyi válogatás következik, mint ahogy azt a cím is mutatja :P 

Na, de akik legalább annyira - vagy még jobban - karácsonyisták, mint én, azok valószínűleg nem fognak újonságot találni a kedvenceim között, hiszen a csapból is ezek folynak ebben az időszakban. De nem tehetek róla, imádom őket hallgatni, az adventi időszakban nincs olyan nap, hogy ne csendülnének fel ezek a dallamok. Leginkább a Spotify az, amit hallgatni szoktam, letöltöttem a laptopra is, így legalább nem a telefonomat merítem pl. bejegyzés írás közben, ebbe a posztba is azt szúrtam be, jó csemegézést :) 


A többiek válogatását az alábbi linkeken éritek el, érdemes hozzájuk is bekukkantani ;) 


Ti milyen zenékkel hangolódtok ebben az időszakban? Magyar? Külföldi? Vidám? Lassú? Írjátok meg kommentben! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése