VKP BLOGMAS | Kedvenc karácsonyi reklám

Orbán Szilvi | december 15, 2016

Nem hiszem, hogy sokan vannak, akik szeretik a reklámokat, amik - ha észrevettétek - általában hangosabbak, mint a filmek és az ember mindig felriad rájuk, ha esetleg elszunyókálna :D Az ünnep közeledtével sok-sok cég jelentkezik karácsonyi reklámmal, amik a legtöbbször megnevettetnek, elgondolkodtatnak, megkönnyeztetnek (vagy csak én vagyok túl szentimentális). 

Én minden évben kíváncsian várom a John Lewis "műveit", ezek engem mindig elvarázsolnak. A zene, a látvány, a mondanivaló, mind-mind tökéletes. Sajnos az idei nekem valahogy nem jön be, nem tudom megmagyarázni, hogy miért, így ebbe a posztba most két régebbi reklám került be, egyszerűen nem tudtam közülük választani :) 



A többiek kedvenc reklámját a linkeken éritek el, kommentben pedig írjátok meg, hogy nektek van-e kedvenc karácsonyi reklámotok ;) 

2 megjegyzés:

  1. A pingvines reklám a szívem csücske. Mindig megríkat, ha megnézem :)

    VálaszTörlés
  2. Ezek de édesek voltak, köszi, h megismertettél velük :)
    (vannak hátrányai, ha az ember csak olvas :P)

    VálaszTörlés