Little Reasons To Smile #96

Orbán Szilvi | május 16, 2019

Valaki szólhatna a Tavasztündérnek, hogy ideje lenne felébredni és intézkedni, mert ebből az esős, hideg időből szerintem már mindenkinek elege van. Frontok jönnek, frontok mennek, a fejem majd szét hasad, és még az új mentaszínű cipőmet sem tudom hordani... 

Na pont az ilyen esetekben jó visszaolvasni a korábbi LRTS posztokat, ilyenkor jó a korábbi pozitív dolgokból töltekezni, vagy újakat összegyűjteni :) 

❤ egy nagy tál madártej - ez az egyik olyan édesség, amit nagyon sokáig tudnék falatozni, és amióta kipróbáltam a mikróban készült tojáshabot, biztos, hogy sokkal könnyebben fogok nekiállni, ugyanis ezt a részt (a habnak az elkészítését, megfőzését) utáltam a legjobban ❤ Anew C-vitaminos szérum - az illata miatt nagyon szeretem, a hatásáról még nem tudok nyilatkozni, mert még csak most kezdtem el használni, de később esetleg beszámolhatok róla :) ❤ Gérard Depardieu a Pofa be! c. filmben - annyira jól játsza a buggyantat, és hát a kedvenc jelenetem, még mindig szakadok rajta :D ❤ epres bögrés süti - nagyon ritkán sütök, de most nagyon megkívántam ❤ Beni, ahogy szundikál a lábam mellett, meg tudnám zabálni ilyenkor ❤ Magyarósi Csaba Usánkás vlogja ❤ eper

2 megjegyzés:

  1. A C vitaminos krémet én is most kezdtem el kb. 2 hete használni.Először meglepődtem, csalódás volt valahogy ragacsos....nem tudom. Aztán beszívta a bőröm, meg is szoktam nagyjából már, remélem meg lesz az eredménye. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, eléggé ragacsos az elején, ez engem is nagyon zavar. Ez az első C-vitaminos szérum, amit használok és fogalmam sincs, hogy ez normálisnak számít-e. Az illata és a használata utáni simaság és puhaság viszont hamar kárpótol, de a hatása tényleg csak hosszabb távon mutatkozik majd meg.

      Törlés