Little Reasons To Smile #97

Orbán Szilvi | május 23, 2019

A mai rész majdnem elmaradt, annyira belefeledkeztem a Jóbarátokba, de még időben eszembe jutott, hogy ma bizony LRTS nap van, így itt az ideje összegyűjteni a hét pozitívumait :) 

❤ szuper bicikli szervíz - ma reggel elszakadt a bicikliláncom, és már azt hittem, hogy este busszal kell mennem dolgozni, de találtam egy jó kis szervízt a közelben, ahol pikk-pakk megcsinálták, és nem is volt drága, sőt pluszban meghúzták a fékeket és még a kerekeket is felfújták ❤ teleszkópos polc a fürdőszobába - már régóta kerestünk valami polcszerűséget, amin a tusfürdőket tarthatjuk, és ami nem tapadókorongos, ugyanis az ilyenek nekünk sosem maradtak fenn a csempén, de ezt a polcot a teleszkópnak köszönhetően befeszítjük a kád és a plafon közé és kész, még fúrni sem kell ❤ ágyneműhuzat a Pennyből - nagyon ritkán kapni ott jó minőségű ágyneműt és olyan mintájút, ami tetszik,  de most végre találtam és imádom ❤ Cyla instasztorijai ❤ okés, szinte minden LRTS-ben szerepel, és már uncsi lehet, de JÓ-BA-RÁ-TOK! - már a 8. évadnál tartok, és ha végzek, tuti elölről kezdem majd és végre egy újabb sorozat, amit akár elindíthatok takarításkor háttérzajnak, mert a poénokat már ismerem, viszont jó hallgatni :) ❤ Chernobil az HBO GO-n - vasárnap kezdtük el nézni, megvártuk a szinkront, mert állandóan beragadt a felirat, s egy mondat mindig ott maradt a képernyőn, nem számított, hogy már régesrég vége van annak a jelenetnek... ❤ csíkos esernyő - mivel az előző (pöttyös) esernyőmtől Keszthelyen kénytelen voltam könnyes búcsút venni, így ebben a csudajó (nem) esős időjárásban muszáj volt beszereznem egy másikat és mivel az előző pöttyös volt, most úgy döntöttem, hogy legyen csíkos :) viszont amióta megvettem, azóta Hevesi Tamás Diadal című száma jár a fejemben, valahányszor a kezembe veszem, vagy csak ránézek :D ❤ Netpicér - nagyon szeretjük ezt az alkalmazást, gyorsan és egyszerűen rendelhetünk így kaját, ráadásul egyre több étterem elérhető ❤ NFC és SimplePay- délután buszbérletet kellett vennem, de otthon hagytam a bankkártyámat, viszont az NFC-nek köszönhetően egyszerűen meg tudtam venni az automatából

Fotó: pexels.com

Most ti jöttök! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése