Little Reasons To Smile #100

Orbán Szilvi | június 13, 2019
Na kérem, ezt is megértük, a blog hét éve (na jó, csak októberben lesz 7) alatt eljutottunk az LRTS 100. részéhez! Szegény rovatot annyiszor hagytam abba és kezdtem el, azt hittem, sosem jutok el idáig, de most, ezen a forró, nyári napon megérkezett :) Bár lehet, hogy sokaknak ez nem jelent semmit, de nekem igenis nagy mérföldkőnek számít, hiszen mégiscsak 100 bejegyzésen keresztül gyűjtöttem az apró örömteli pillanatokat, ha mindent befőttes üvegbe gyűjtöttem volna, egy 5 literes uborkás üveg már biztosan betelt volna :D 

❤ ez minden nyáron nagy öröm: beleférek a tavalyi rövidnadrágjaimba! :D ❤ nutellás palacsinta ❤ epres piskóta ❤ suhanni a bringával ❤ este is és reggel is pólós idő van ❤ Balatonfüred ❤ kis hattyúk ❤ megfürdettük Benőt - mindig harcot vívunk, ugyanis utálja a vizet ❤ Ő tojásrántottája - én nem tudom, hogy mit csinál, de mindig isteni a rántottája :D ❤ esti mozi - csak ne lett volna olyan fülledt meleg a teremben... a film viszont érdekes volt (Átkozottul veszett, sokkolóan gonosz és hitvány) ❤ lámás póló ❤ szúnyogírtó repülőgép - amellett, hogy gyéríti a vérszívókat, tök jól néz ki, ahogy repked a házak felett ❤ naptej illat ❤ a nyaralás tervezése - tudtok olyan szuper helyeket Sopronban, ahová mindenképp el kell mennünk? :) ❤ langyos fürdő

kép: Pexels

Most ti jöttök! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése