Adventi naptár pároknak

Orbán Szilvi | november 28, 2012
Igazából csak a naptárba való dologhoz (nem tudom másképp mondani) hoztam egy ötletet, mert nekem - mint azt már írtam - már készen van a naptár. De mivel tavaly fantáziátlanul csak cukrokat tettem bele, így elhatároztam, hogy idén valami mást készítek. A fórumon ajánlotta ezt egyszer egy csajszi, s egyből beugrott, hogy akkor ezt teszem a kis dobozkákba.
A dolog lényege, hogy 24 napon keresztül, minden napra jut egy jó tanács, amivel jobbá, meghittebbé tehetjük a kapcsolatunkat. Én egy kicsit átalakítottam egy-kettőt, mert hosszú lett volna, s nem akartam olyan nagy cetlit beletenni :) 
Szóval, így készült:


1.kép bal felső sarok: 24-24 db 4 cm szélességű csíkokat vágtam ki rózsaszín és kék fénymásolópapírból. 
2. kép jobb felső sarok:  Ráírtam az "okosságokat" (tanácsokat).
3. kép bal alsó sarok: Ezt megcsináltam 48x :) 
4. kép jobb alsó sarok: Mindet feltekertem és díszkötöző szalaggal átkötöttem.

És ennyi. Viszont nem szabad a másiknak tudnia, hogy mi a feladat aznapra, így mindketten izgatottak lehetünk, hogy vajon mi a párunk feladata, mivel fog ma megörvendeztetni bennünket. Úgy teszem a dobozokba, hogy lehetőleg ne ugyanaz a feladat jusson mindkettőnknek, hanem más-más. Mellé még veszek majd egy doboz Celebrations csokiválogatást, hogy azért valami nasi is legyen benne :)

Szerintem jó ötlet, kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz a fogadtatás. :)
Ha van kedvetek, még elkészíthetitek, hamar megvan (igaz az irkálás, és a tekerés eltart egy darabig). 
A feladatokat itt találjátok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése