Little Reasons To Smile #25

Orbán Szilvi | március 23, 2014
Végre, végre beköszöntött a tavasz, 20-án végre hivatalosan is :) Nagyon szeretem ezt az időszakot, a virágillatot, a meleg szellőt, a friss tavaszi eső utáni illatot és hogy minden zöldül és nem pedig kopaszodik :) Minden ébredezik, frissül, a madarak csicseregnek, a rigók énekelnek a szellőzőn - fürdés közben néha egész szép füttykoncertet végig lehet hallgatni :) Ehhez kapcsolódva: egyszer felvettem a telefonommal, ahogy épp fütyörészik az egyik a szellőzőn (a legfelső emelet előnye, hogy közel vagyunk a tetőhöz) és amikor legközelebb ismét ott énekelt, visszajátszottam neki :) Az első reakció döbbent csend volt, már-már azt hittem, hogy elrepült a drága. De nem, ott volt még és pár másodperc múlva ismét dalolni kezdett. Ekkor újra lejátszottam, megint csend. S ez így ment hosszú percekig (én a kádban állva, a rigó meg szerintem a szellőző kivezetőjénél), annyira aranyos volt, jókat mosolyogtam közben :) De végül én voltam, aki megunta és kiszálltam a "szópárbajból" :D Az biztos, hogy vidám perceket csempészett a napomba :) 


Okok a mosolyra:
♥ napsütés, napsütés és napsütés (ja és NAPSÜTÉÉÉÉS :P) ♥ végre össze tudom normálisan kötni a hajam, de amint beköszönt a meleg, megyek és levágatom, mert annak semmi értelme nincs, hogy állandüan összekötve hordjam, különben meggyullad a nyakam... ♥ tiramisu ♥ app-okat töltögetni telóra (végre bővítve lesz a memória, így futáshoz is tudok app-ot letölteni) ♥ Instagram ♥ a kedvenc blogokat olvasni és várni az új bejegyzéseket ♥ sárkányeregetés - nem mi csináltuk, hanem csak néztük ♥ Sport szelet - nem nyertünk még egy kóddal sem :/ ♥ Láblógatós Piros Pöttyös ♥ csíkos zoknik ♥ ágyneműk az ablakban - olyan isteni friss illatuk lett, visszahozta az otthoni emlékeket, amikor kinn száradtak az ágyneműk az udvaron ♥ Levente ♥ egy héttel közelebb vagyunk, hogy jön a család ♥ Beni horkol ♥ mandarin és banán ♥ térdnadrágban takarítani ♥ erdei gyümölcsös tea ♥ vajkrém ♥ kinyalni (bocsi) a maradék krémet a tálból ♥ Túlképzetlenek ♥ Szomszédok ♥ tejszínes csirkemell ♥ turbékoló gerlepár a kissé hiányos fészkükben :) ♥ ahogy a napsugarak átszűrődnek a felhők között 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése